2007-01-14, 21:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Jag är rätt säker på att du ser den och tänker 10 ggr mer på den än någon annan som skulle se den. 
|
Nej...den är ärrad och äcklig..full med striea och hängig hud..inte sexigt precis..inte heller normalt
|
|
|
2007-01-14, 21:40
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av shut teh face
Det är förresten inte särskilt dyrt. Det handlar ju INTE om remake hela överdelen av kroppen.
Tänk att du sparar ihop 20-30 k till en gammal bil, varför skulle det kännas svårt att lägga dessa på din kropp, hela ditt framtida liv istället...?
Börja spara!
|
Hur fick du den betald då??
|
|
|
2007-01-15, 06:10
|
|
Biffig User
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av zoltan_hellhound
Ok det var ju du som sa att jag behövde en bukplastik..och huden är lös längst nere vid magen..typ äcklig skrynklig hud..om jag suger in magen allt jag kan och böjer ryggen framåt så får jag veck av hud längst ner,,,på magen..har du ändrat uppfattning om att jag behöver bukplastik??
Huden på handen är ju mycket mycket tunnare änn den är på magen..kan få tag på skin men den är typ 10 gg tjockare..sen har jag striea på magen..vilket gör att min mage alldrig blir tight..
om det gick bra för dig vill jag se bilder (så jag inte sliter i onödan..för jag är mega depprimerad över att jag har häng hud vid magen..
har bra hud över allt annars..tilochmed på de ställen jag har striea..typ på bröstaxel musklen,,däe är huden tight som fan..kan inte få grepp på den..samma med brösten..där krympte huden super snabbt
Som jag ser det nu har jag inte mycket till val...bukplastik eller fortsätta banta ner fettet..
|
va ere för jävla BS? har aldrig snackat om att du ska göra någe bukplastik..
Efter egenerfarenhet så VET jag att du har MINST 10kg kvar att få bort.. jag väger själv 95-100just nu och hade ett "häng" vid 105-115 som nu inte hänger längre... Den är bara fluffig, och jag har mer hudbristningar än vad du har på både mage och midja, så sluta klaga ffs  och du fattar nog hur jobbigt det är.. Lägger upp bilder efter nästa deff. Btw, Dessa månader du har suttit och deppat om det här, Har du Styrketränat något alls? Du borde sätta ett mål att bli lika stor som Coleman ( vilket är omöjligt ), Bygg en bra grund, och sedan deffar du, Att banta gör ju saken värre.. Kroppen blir ju ännu mindre vilket gör att huden måste dra ihop sig äääännnu meeer....Kolla på Youtube, där har du en kille som visar nu att när han har gått ner mycket i vikt, att han har bara hänghud kvar.. vilket ser ut att vara 20kg fett än "bara"hud som hänger.. Ju längre tid du väntar med fettet på magen desto sämre möjligheter får du..
ps, Brudarna kollar inte bara på magen  så du har inget att oroa dig för om det är det du tänker på (som jag gjorde)
have a nice day
Senast redigerad av Masters den 2007-01-15 klockan 06:12.
|
|
|
2007-01-15, 15:59
|
|
Lite starkare, lite tjockare... inte bättre
Reg.datum: Mar 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brooklyn
dock så är de väl inge lös hud har jag nog kommit fram till efteråt, bara att jag behövde träna lite mer abs för att få fram mer rutor
men som sagt viktnedgång på 30kg.
|
Hehe, jag jag ner 15-18 kg när jag var 15 år. Jag fick strie och har rätt så hängig hud på vissa ställen på kroppen.
Fuskigt.
Det är bara att lära sig leva med det, fylla ut det så gott det går med muskler helt enkelt. Jag satsar en del på att bygga tjocklek på nedre rygg och mer volym på oblikerna och magmusklerna. Fler utmaningar
|
|
|
2007-01-15, 16:16
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_P
Hehe, jag jag ner 15-18 kg när jag var 15 år. Jag fick strie och har rätt så hängig hud på vissa ställen på kroppen.
Fuskigt.
Det är bara att lära sig leva med det, fylla ut det så gott det går med muskler helt enkelt. Jag satsar en del på att bygga tjocklek på nedre rygg och mer volym på oblikerna och magmusklerna. Fler utmaningar 
|
Så jävla lätt kommer det inte att bli..iofs är du ju ung..så du kommer nog inte få några problem
|
|
|
2007-01-15, 16:26
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Masters
va ere för jävla BS? har aldrig snackat om att du ska göra någe bukplastik..
Efter egenerfarenhet så VET jag att du har MINST 10kg kvar att få bort.. jag väger själv 95-100just nu och hade ett "häng" vid 105-115 som nu inte hänger längre... Den är bara fluffig, och jag har mer hudbristningar än vad du har på både mage och midja, så sluta klaga ffs  och du fattar nog hur jobbigt det är.. Lägger upp bilder efter nästa deff. Btw, Dessa månader du har suttit och deppat om det här, Har du Styrketränat något alls? Du borde sätta ett mål att bli lika stor som Coleman ( vilket är omöjligt ), Bygg en bra grund, och sedan deffar du, Att banta gör ju saken värre.. Kroppen blir ju ännu mindre vilket gör att huden måste dra ihop sig äääännnu meeer....Kolla på Youtube, där har du en kille som visar nu att när han har gått ner mycket i vikt, att han har bara hänghud kvar.. vilket ser ut att vara 20kg fett än "bara"hud som hänger.. Ju längre tid du väntar med fettet på magen desto sämre möjligheter får du..
ps, Brudarna kollar inte bara på magen  så du har inget att oroa dig för om det är det du tänker på (som jag gjorde)
have a nice day
|
Nähe men du sa att min hud nog alldrig kommer krympa..sen har jag ju faktiskt styrketränat..och huden har dragit åt sig någott..men när jag sitter ner och drar in magen ser det förjävligt ut..de bilder jag postat..föreställer mig när jag står framåtböjd..och drar in magen...färg bilden är typ 5-6 månader gammal..och den andra några dagar..sen.. bli lika stor som Coleman är inte möjligt.. jag inte sugen på steroider..
och hur ska jag göra med resten av kroppen när jag går ner då...ser ut som en undernärd anarektiker...med synliga revben..och 0 procent fett på underarmarna.. ska jag då fortsätta tills magen börjar gå ner eller? kommer ju få skador..Måste fan finnas någott man kan göra årt hänghuden..typ sluta snusa..gå ner saktare..smörja in huden etc...
|
|
|
2007-01-15, 16:56
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Så har jag också haft... är det huden som inte dragit åt sig?
|
just det. Överskottshud så att säga.
|
|
2007-01-15, 16:59
|
|
Registered User
|
Citat:
Apropå barnafödande, är det vanligt att kvinnor får överskottshud efter det? Hudbristningar vet jag är vanligt, men jag har aldrig hört att det kan vara problem med att huden inte drar ihop sig. Fast mina kunskaper om barnafödande är å andra sidan väldigt bristfälliga.
|
Det är väldigt vanligt, ja. Kroppen blir aldrig den samma. Fast man får ju nåt för det!
|
|
2007-01-15, 17:07
|
|
Registered User
|
Citat:
Nja vill inte springa runt i tighta tröjer hela livet..förstår inte hur det ska få huden att krympa??
jo huden ser bra ut när jag står rakt upp...har bra hud i övrigt..och huden drar till sig bra på alla ställen förutom magen..för att jag har bristningar..just bristningarna gör att jag ej kommer få en platt mage..ever
ska iaf banta ner mig lite till pa magen sen vänta...krympa lite..fylla med fett och muskler..till nästan samma vikt..sedan om igen kommer alldrig kunna se rippad ut på magen..det har jag förstått för länge sedan..jag önskar bara en plattare mage utan så mycket häng..vill igentligen inte heller operera mig då det inte är så hemskt mycket lös hud ändå..men jag blir sugen iblan alltså
Vill bara se normal ut..med normal menar jag att ingen lägger märket till mig..dvs ingen tänker på min mage när dom ser den..blir så jävla less på min förbannade mage
|
Du behöver inte ha tighta kläder resten av livet, men min högst personliga åsikt är att det hjälper. tänk bröst och BH, de som inte använder BH får hängtuttar. Hud som hud...?
Sen tänkte jag att du naturligtvis har andra kläder över...
Jag fick rutor på magen trots att jag hade för mycket hud, så jag ser inte sammbandet... Förklara gärna.
|
|
2007-01-15, 17:17
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Anlin
Du behöver inte ha tighta kläder resten av livet, men min högst personliga åsikt är att det hjälper. tänk bröst och BH, de som inte använder BH får hängtuttar. Hud som hud...?
Sen tänkte jag att du naturligtvis har andra kläder över...
Jag fick rutor på magen trots att jag hade för mycket hud, så jag ser inte sammbandet... Förklara gärna.
|
Jag fick rutor på magen trots att jag hade för mycket hud, så jag ser inte sammbandet... Förklara gärna.[/QUOTE]
Samband mellan vad..vad menar du?..ok då testar jag din ide med tröjan har inget att förlora..Tack
|
|
|
2007-01-15, 17:22
|
|
Registered User
|
Citat:
Nähe men du sa att min hud nog alldrig kommer krympa..sen har jag ju faktiskt styrketränat..och huden har dragit åt sig någott..men när jag sitter ner och drar in magen ser det förjävligt ut..de bilder jag postat..föreställer mig när jag står framåtböjd..och drar in magen...färg bilden är typ 5-6 månader gammal..och den andra några dagar..sen.. bli lika stor som Coleman är inte möjligt.. jag inte sugen på steroider..
och hur ska jag göra med resten av kroppen när jag går ner då...ser ut som en undernärd anarektiker...med synliga revben..och 0 procent fett på underarmarna.. ska jag då fortsätta tills magen börjar gå ner eller? kommer ju få skador..Måste fan finnas någott man kan göra årt hänghuden..typ sluta snusa..gå ner saktare..smörja in huden etc...
|
Om det fanns en salva e dyl så skulle den vara välkänd. Tänk på alla kvinnor som föder barn. Vad nojjar vi oss mest över? Jo, bristningar! Kan vi göra nåt åt det, nej. Jag har en kompis som ser ut som om hon har spänt åt skärpet för hårt i tre dar, när hon visar magen bar, och det går ner på skinkorna på hene. Din mage ser inte så farlig ut om man gämför.
Angående resten av din kropp, träna! Det är det enda som hjälper.
|
|
2007-01-15, 17:27
|
|
Registered User
|
Citat:
|
Samband mellan vad..vad menar du?..ok då testar jag din ide med tröjan har inget att förlora..Tack[/QUOTE]
Sambandet mellan för mycket hud och bristen på magrutor, var det inte det du sa, att du aldrig kommer få rutor? Det är bara en tidfråga när du tränar. Träna med vikter så går det fortare att få fram rutorna.
Lycka till!
|
|
2007-01-15, 17:41
|
|
Registered User
|
Citat:
Samband mellan vad..vad menar du?..ok då testar jag din ide med tröjan har inget att förlora..Tack
|
Sambandet mellan för mycket hud och bristen på magrutor, var det inte det du sa, att du aldrig kommer få rutor? Det är bara en tidfråga när du tränar. Träna med vikter så går det fortare att få fram rutorna.
Lycka till![/QUOTE]
Snyggt med rutor under en söderriven slabbig hud..nej..vill bara ha en normal mage..behöver inga rutor...kan inte få rutor..har haft för många fettceller..vägde 105 kilo på 182 cm..jag var ju fet som en gris
|
|
|
2007-01-15, 17:51
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
just det. Överskottshud så att säga.
|
Där ser man. Hoppas jag slipper det när jag går ned i vikt den här gången. Fast för mig försvann det iof väldigt fort när jag började gå upp lite i vikt igen.
Zoltan: Att magen hänger när du står framåtlutad måste nog ändå ses som normalt. Jag kommer visserligen ihåg dina bilder och visst, ska jag vara helt ärlig så var det lite hängigt. Jag minns dock även en annan bild, av Slarti, där han står framåtböjd och magen hänger ut lite. Varken mycket fett eller hänghud på den karln, han håller sig ju i väldigt bra form, men den posen är allt annat än smickrande - inte ens när man håller sig i riktigt bra form.
När jag var som smalast hade jag typ kvar den där lilla "kudden" under naveln och lite envist fett på sidorna. Inte speciellt mycket överskottshud direkt. Men "stå-framåtlutad-posen" har garanterat aldrig sett bra ut. Kolla hur vanligt folk ser ut när du är på stranden nästa gång. Du lär inte hitta någon vars mage inte hänger när de böjer sig framåt, om du inte råkar hitta någon väldigt vältränad eller väldigt smal person. Till att börja med blir ju huden slappare för alla när man böjer sig sådär och finns det lite fett gör gravitationen resten.
|
|
|
2007-01-15, 17:58
|
|
Registered User
|
Citat:
Där ser man. Hoppas jag slipper det när jag går ned i vikt den här gången. Fast för mig försvann det iof väldigt fort när jag började gå upp lite i vikt igen.
Zoltan: Att magen hänger när du står framåtlutad måste nog ändå ses som normalt. Jag kommer visserligen ihåg dina bilder och visst, ska jag vara helt ärlig så var det lite hängigt. Jag minns dock även en annan bild, av Slarti, där han står framåtböjd och magen hänger ut lite. Varken mycket fett eller hänghud på den karln, han håller sig ju i väldigt bra form, men den posen är allt annat än smickrande - inte ens när man håller sig i riktigt bra form.
När jag var som smalast hade jag typ kvar den där lilla "kudden" under naveln och lite envist fett på sidorna. Inte speciellt mycket överskottshud direkt. Men "stå-framåtlutad-posen" har garanterat aldrig sett bra ut. Kolla hur vanligt folk ser ut när du är på stranden nästa gång. Du lär inte hitta någon vars mage inte hänger när de böjer sig framåt, om du inte råkar hitta någon väldigt vältränad eller väldigt smal person. Till att börja med blir ju huden slappare för alla när man böjer sig sådär och finns det lite fett gör gravitationen resten.
|
Ok så man borde göra sig av med resten av fettet då..och se om magen krymper..den kryper kanske lite (vet att den inte kommer krypa speciellt bra)..och sedan kan man ju fylla på med mera fett och muskler.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:29.
|

|