Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Säkert? Huden kanske skulle få lättar att dra ihop sig istället?
Med största respekt för Grubs kunskaper, så kan det trots allt hända att han har fel. Jag säger inte att han har det, för det vet jag inte, men det kan vara värt att tänka över möjligheten med tanke på att alternativet som presenterats verkar rätt logiskt.
Hur vet du att det beror på ett högt antal fettceller?
Om du försökte bli "rippad" och klagade på att det där sista fettet runt magen inte går bort, hur mycket du än försöker, då hade jag kunnat tro på det. Nu tror jag dock inte för en sekund att så är fallet. Det ser ut att vara alldeles för mycket kvar.
Hur vet du det?
Säg att huden drar ihop sig mer om du blir av med ytterligare fett och sen lägger på dig 5Kg muskler - tror du inte det blir bättre då? Om du sen lägger på 5Kg muskler till, då vore det väl själva tusan om inte situationen i varje fall förbättrats avesvärt?
|
Om jag nu ska gå ner mer vill jag iaf ligga kvar på denna vikten ett tag.och låta huden komma ikapp. tror inte att det kommer göra någon större skilnad
men vad är det som gör att huden drarihop sig bätre om där inte är fett.dvs att skinnet blir lösare ökar väll inte dess förmåga att krympa
skulle mitt skin krympa bättre om jag hade mindre fett%