Puh! Äntligen klar! Har spenderat hela eftermiddagen med att klippa och klistra, känns som jag vore tillbaka på dagis... Men oj vad mycket roligare det är att gå ner för källartrappen helt plötsligt!
Det blev totalt 37 bilder utspridda på två större och ett lite mindre collage. Värt!
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Jag har inte bra koll på hur stor upplösning man brukar ha när man skriver ut saker. Kanske 300 dpi är standard? Då blir den drygt 30x30 cm med min huvudräkning.
Hojta till ifall jag ska spara den i någon annan upplösning.
Iom att det är "tecknat" så kan man dra upp det lite större utan att det syns nån större försämring också! Ska printa ut på en A3 imorrn och se hur det blir.
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Jag gjorde så här för ett par år sedan, och tycker att det blev ganska bra. Köpte Storpack, klippte ut bilder jag gillade och tejpade fast på tavlor.
Jag har tre stycken till i sovrummet.
Hahahaha! Tack för den här tråden. Älskar sån här subtil och random humor. Elin tror nog att jag är galen, sitter här och skrattar så jag gråter mitt i natten.