Hehe va o träna nu vet inte riktigt vad man ska säga.........Känns typ som en mardröm eller nåt helvette vad klen jag va vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet men det är bara och köra på, kännde inget i axeln iaf
bänk
20-70kg
15-5reps........
-20kg
snedbänksmith
60*10
60*10
-20kg
litebicepscurl
20-35kg
-15-20kg........
maskinbiceps 2 set 10reps
sidolyft
6*12
10*10
8*12
lite triceps pushdowns o så....
Aja va skönt och få lite blod i musklerna iaf även om jag är i rent ut sagt bedrövlig form både styrka och kondis mässigt.
Va hos doktorn igår ska käka kortison i 2veckor sen trappa ner 5mg i veckan så 7-8 veckor totalt. Bara för att bli 100% bra(är helt ok nu inga problem i vardagen mår som vanligt). Men kunde träna bara jag va noga på o lyssna på kroppen.
yeye kommer ta ett bra tag och komma igen men fan att jag ska göra det!
Hoppas denna jävla skit väntar lääääääänge men o komma tillbax va juh 8år sen sist så.....iofs så va väl det egentligen inte så jätte farligt nu va bara runt 1 vecka som va riktigt jobbig.
Jag kommer inte dirket skiva upp varje pass nu utan lite imellanåt hur det går med träningen tills jag kan köra 100%. Kommer nu köra 2 helvkroppspass i veckan(kanske 1 kondis med) tills jag har slutat med kortisonet i början av Januari.
kan tillägga att jag har gått ner 6,5kg och blivit ordinerat att råbulka