Jaha, då har man gått upp en del i vikt och jag har bestämt mig för att skala ner lite på magen... såhär inför sommaren *whistle*
Det är i god tid nu 11/6
Men upplägget jag kommer köra lyder.
Period: 3 veckor framåt from. 11/6. Efter det kommer jag hålla mig på målvikt i två veckor fram till omtentorna i skolan då börjar jag ladda med en massa kolhydrater för att sedan gå tillbaka till min vinterbulk.
Målvikt: 85kg
Dagsvikt: 91kg
Näringsintag:
50% protein
25% kolhydrater
25% fett
15gr kreatin två första veckorna.
kommer köra efterträningsdrink styrketräningsdagarna.
intag från start kommer ligga på ca 1500kcal om det inte räcker kommer det minskas.
Träning:
promenad i rask takt minst 1h/dag
löpning 2 dagar/v á 45 min
3 styrkepass/v, kommer att betona passen på det jag absolut inte vill tappa styrka i och kommer att köra väldigt få repetitioner i de övningarna. Framförallt då bröst vilken är min sämsta muskelgrupp.
Det kommer inte vara några problem för mig att hålla såhär mycket träning och såhär hård diet, jag har väldigt bra disciplin på kosten och jag är ledig i 3 veckor så det kommer vara lugnt. Jag hoppas på att inte tappa så mycket.
Det är ett litet test med kamikazedeff för mig, jag har tänkt att göra det under min "riktiga" deff i februari för att droppa lite snabbt på två veckor och sen lägga mig på -0,5kg/v så det här blir ett roligt test.
På torsdag kommer jag dricka några öl men det kommer nog gå bra ändå om jag dricker mycket vatten och äter korrekt. Det är nämligen student i varberg och jag har lovat att hänga med ut. Får väl ta det hyffsat lugnt bara
Brännan kommer givetvis att slipas hårt på, den kommer bestå av många timmars sol, solarium + BUS eftersom jag har väldigt svårt för att bli brun
Beach 2k7 here I come!