2007-08-09, 20:04
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2007
|
Romerska siffror
Tänkte tattuera mitt födelse år i romerska siffror men är helt kass på dom ,,så vad är 1989 i romerska ?
|
|
|
2007-08-09, 20:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Mcmlxxxix
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
|
|
|
|
2007-08-09, 20:06
|
|
Registered User
|
okej då var det ingen ide att tatuera det
|
|
|
2007-08-09, 20:10
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av redbrigade
okej då var det ingen ide att tatuera det
|
Vart tänkte du sätta tatueringen?
Folk som pratar om sig själva, och är kända för att de gör just det, brukar inte ha så mycket substans. Lägg till obefintlig självkritik och ödmjukhet, överdriven arrogans och gudkomplex. Så har du hela den moderna fitnessligan.
|
|
|
|
2007-08-09, 20:12
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2006
|
Rätt kul om nån gett nåt helt annat nummer som vart helt falskt och du tatuerat in det
|
|
|
2007-08-09, 20:12
|
|
Bänkpress
Reg.datum: Dec 2005
|
Jag var inne på samma sak, men insåg snabbt att det blev MCMLXXXV, vilket inte är så snyggt. Bara -85 är inte heller något vidare, LXXXV
|
|
|
2007-08-09, 20:15
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2006
|
OT, men är födelseår, tänkvärda citat på latin och efternamn ersättarna till tribals? Jag slår vad om att 90% av de som går och tatuerar sig idag tatuerar in någon av dessa tre; med reservation för tjejer som också tatuerar in hjärtan och fjärilar
|
2007-08-09, 20:37
|
|
Registered User
|
samma ställe som han fast större text
|
|
|
2007-08-09, 21:31
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2004
|
Det är tecken, inga siffror...
|
|
|
2007-08-09, 22:02
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Marcelo_Garcia
OT, men är födelseår, tänkvärda citat på latin och efternamn ersättarna till tribals? Jag slår vad om att 90% av de som går och tatuerar sig idag tatuerar in någon av dessa tre; med reservation för tjejer som också tatuerar in hjärtan och fjärilar 
|
Jag tror du har en stark poäng, även fast somliga har Sovande triceratopser som drömmer om disneyfigurer på G *whistle*
|
|
|
2007-08-09, 23:15
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av jontahontas
Jag tror du har en stark poäng, även fast somliga har Sovande triceratopser som drömmer om disneyfigurer på G *whistle*
|
Bara triceratopsen har en tribal på frambenet, och disneyfiguren har "fred är bättre än krig" eller "alla är lika mycket värda" på latin tatuerade på ryggen, magen eller över bröstet låter det som en grym tatuering
|
2007-08-09, 23:23
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Har gått och funderat på min framtida tatuering i snart 1½ år, undrar när den blir av. Blir ett citat (ej latin) och en passande bild, har inte kommit fram til hur de ska kombineras dock.
|
|
2007-08-09, 23:30
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av egge
Har gått och funderat på min framtida tatuering i snart 1½ år, undrar när den blir av. Blir ett citat (ej latin) och en passande bild, har inte kommit fram til hur de ska kombineras dock.
|
Vad sägs om:
http://www.omfg.info/wp-content/uploads/notsocute.jpg
|
|
|
2007-08-10, 00:24
|
|
Det var en gång en tråd-master!
Reg.datum: Jun 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av gibfel
|
Har ju ett citat redan
|
|
2007-08-10, 02:09
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Marcelo_Garcia
|
Känns mycket rimligt. Mååååånga artonåringar som springer runt med det där nu, och vad jag vet så är det inte så vanligt med minderåriga som tatuerar sig. Eller?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:23.
|

|