__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Nope. Men fan lika bra eller bättre. Den här är OND.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Citat:
Bwahahahahahahahahaha, jag gillar killens skrik när han får syn på rått-mannen.
När man typ sitter i venten och snackar lite, ni vet, typ dödar lite imbued water elementals i caverns of lfarhrar och typ en glowing battleaxe of mondraginin +3 droppar, och den är sharpened! Man bara typ skriker ut i venten och jolten sprutar.
Har suttit och kollat på en del avsnitt nu. Jävlar alltså. Fan vad rädd man själv skulle ha varit i typ alla fallen jag sett hittills.
Pinsamt om de skulle ha med en snubbe som tycker anfall är bästa försvar :P
Vissa av sakerna är ju direkt livsfarliga för skådespelarna. Typ han barberarn som skär halsen av en kille. Hade jag haft något tilltyg och fått chansen så hade jag inte tvekat en sekund på att hugga en sax i halsen för att kunna sticka eller nått.
Vissa av sakerna är ju direkt livsfarliga för skådespelarna. Typ han barberarn som skär halsen av en kille. Hade jag haft något tilltyg och fått chansen så hade jag inte tvekat en sekund på att hugga en sax i halsen för att kunna sticka eller nått.
Jag har också funderat på det. Skrämmer man en stackars människa på det viset får man skylla sig själv om man blir nerslagen i nödvärn.
Jag tyckte så jävla synd om killen i det inslaget, han blev ju verkligen livrädd! Jag har själv bevittnat ett riktigt mord på nära håll och vet inte hur jag skulle reagera om jag utsattes för ett sådant skämt själv efter det.