Hur viktigt tycker ni tjejer att det är att eran kille eller killar i största allmänhet har en smal midja? Eller är det oväsentligt om killen är bra i övrigt? Finns det tjejer som gillar killar med lite mage? Nu menar jag inga ölkaggar som chaffisarna har utan en liten lätt kulmage
Hur viktigt tycker ni tjejer att det är att eran kille eller killar i största allmänhet har en smal midja? Eller är det oväsentligt om killen är bra i övrigt? Finns det tjejer som gillar killar med lite mage? Nu menar jag inga ölkaggar som chaffisarna har utan en liten lätt kulmage
Jag frågade och ingen tjej på hela jorden gillade ens en liten kulmage. Så ut och spring.
Relaterad fråga; hur är det med liten kulmage med rutor - typ GH-mage light? Jag jobbar nämligen på det och undrar hur stora mina chanser är att få ligga.
Relaterad fråga; hur är det med liten kulmage med rutor - typ GH-mage light? Jag jobbar nämligen på det och undrar hur stora mina chanser är att få ligga.
Det är kört!
Anna säger:
o de är fina
Anna säger:
har fin benstomme
209 Westman says:
min po0lare han den trackasserade typen
209 Westman says:
blev attackerad av en bäver
209 Westman says:
när han sket i skogen
tänk lite nu.
vad tror du själv?
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
Nee vissa gillar lite putmagar, en som sa de till mig att jag borde skaffa en. Men hon gillar 6pack grejs me så.. Fast det har jag iofs inte riktigt heller *buhu*
Om hon själv har en liten lätt kulmage så tycker hon att det är ok med en liten lätt kulmage på en kille.
Krogragg kan man glömma med en liten mage. Men när det gäller seriöst förhållande tror jag inte storleken på magen spelar stor roll. Tror jag iaf. Fast jag är ändå nojig för min mage