Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-02-22, 10:49   #1
Määng
Registered User

Määngs avatar

Reg.datum: Sep 2008
Går min blomma att rädda?

Fick en blomma för några veckor sen och glömde som vanligt att vattna. Börjar få ångest över detta då det var en present och jag börjar bli less att jag aldrig klarar av att få mina blommor att överleva. Jag vill därför rädda den.

Jag har ingen aning om vad det är för blomma, någon sorts lök dock? Den verkar vara död. Går det att typ klippa ner dem eller liknande och få den att blomma om?

Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster Visa inlägg
Du börjar bli oaptitligt fet. Deffa.
Määng är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 11:05   #2
Määng
Registered User

Määngs avatar

Vid en närmare titt verkar det ju vara på gång någonting längst ner, är det liv?

Citat:
Gammal 2016-02-22, 11:27   #3
Gerdler
Bleksvag, fet och osymmetrisk

Reg.datum: Jul 2015
Ta död på parasiten som lever på din bekostnad.

Det var en tjej som gav den till dig, eller hur? Hon prövar din lämplighet som far. Ta död på den illa kvickt annars riskerar du att bli domesticerad! En blomma är som en sond, om informationen den skickar tillbaka att du kan erbjuda en miljö som går att överleva så kommer invasionen snart.

Om du nu vill bli domesticerad så tål den där typ allt. Det är lökar, du kan klippa ner dem och lägga dem i nån mörk garderob i ett år och sen så fort du tar upp den så börjar den växa mer än du vill att dina biceps gör. De går typ inte att döda. Mitt förslag är att du slänger dem och sen så fort du träffar den som gav dig den så tackar du hen för de smakliga lökarna och att de förgyllde din omelett.

Senast redigerad av Gerdler den 2016-02-22 klockan 11:32.
Gerdler är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2016-02-22, 11:37   #4
Määng
Registered User

Määngs avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Gerdler Visa inlägg
Ta död på parasiten som lever på din bekostnad.

Det var en tjej som gav den till dig, eller hur? Hon prövar din lämplighet som far. Ta död på den illa kvickt annars riskerar du att bli domesticerad! En blomma är som en sond, om informationen den skickar tillbaka att du kan erbjuda en miljö som går att överleva så kommer invasionen snart.

Om du nu vill bli domesticerad så tål den där typ allt. Det är lökar, du kan klippa ner dem och lägga dem i nån mörk garderob i ett år och sen så fort du tar upp den så börjar den växa mer än du vill att dina biceps gör. De går typ inte att döda. Mitt förslag är att du slänger dem och sen så fort du träffar den som gav dig den så tackar du hen för de smakliga lökarna och att de förgyllde din omelett.
Ojoj det skeppet har seglat för längesen. Det finns ingen information den här växten kan skicka för att bygga på domesticeringen än mer, tro mig.

Alright, jag tar och klipper bort det döda och inväntar liv då.

Citat:

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:58.