Lol, ehe.. ja, mitt enda o värsta misstag vad gäller erbjudnande!
Av ngn skum jäkla anledning så klickade jag i ett provex på nätet, läste inte det finstilta där det stod att accepterar man provexet utan att returnera så tackar man ja till ett visst antal försändelser á hutlus summa.
Fick hem prover, öppnade men ångrade mig.. tänkte "näh fasen, beställer nåt via tips från tandläkare istället". Så skulle jag skicka tillbaks, men enligt kundtjänsten hade jag förbrukat iom öppnat. Jag vände mig till konsumentverket, fick strida i 1 år - ringa arga samtal, övergick på kv:s inrådan att maila istället - och jag fotade när jag skickade tillbaks till och med (kände mig skapligt dum på lokala butiken, men fick dem att skriva på papper om att jag skickade tillbaks grejerna gång på gång - vilket inte är kutym om man inte skickar rekommenderat men jag vägrade lägga mer pengar än på inledande struntsumman a 30 kr jag betalade när jag löste ut nåt i början).
Hursomehelst; ring konsumentverket om du inte tror mig, de är typ hatade där och jag har som sagt ett års lång mailväxling om du vill ha extra info. Står något om "en miljon nöjda kunder" men det är dem som betalat ngra kkr utan att orka krångla..
Seriöst; f*n vad jag hatar det där företaget, jag är ingen man lurar o de där försökte förstöra den bilden. Stay away!
(tror nog jag startade en tråd här på kolo till och med..? El skrev om det i ngn iaf..). Överpris och fula knep helt enkelt, du hittar bättre billigare. Funkar gör det väl säkert, det är inte direkt hjärnkirurgi men onödigt att känna sig dum o fattig på kuppen kan jag tycka.