2006-06-20, 22:04
|
|
Jensefisken
Reg.datum: Oct 2003
|
ang fotbollshat
ni som tycker fotboll är "  "
Mår ni dåligt för att andra har så JÄVLA kul och är entusiastiska?
måste ni gnälla som små barn varje gång TV visar VM & EM (vilket är betydligt mindre än de 4-5 hockeyturneringarna per år)? är det isåfall för att hockey är en "manligare" sport? fast det kan det knappast va eftersom en del av er sysslar med en så graciös sport som bodybuilding
|
|
|
2006-06-20, 22:20
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Jag tillhör väl inte de som gnäller, men jag gillar att kivas ibland 
Exempelvis om jag får reda på att Sverige förlorar
|
C4L
|
|
|
2006-06-20, 22:37
|
|
Ripped to the bone!
Reg.datum: Oct 2005
|
ÄH VISA RUGBY ISTÄLLET FAN i HELETE
|
2006-06-20, 22:38
|
|
Banned
Reg.datum: Feb 2005
|
att engagera sig känslomässigt i idrottsliga utövningar där man endera inte själv deltar eller har släkt och vänner bland deltagarna eller har ekonomiska intressen är i allt väsentligt stillöst. Något för förlorare utan självförtroende som måste skaffa sig något artificiellt att bry sig om då inget i den egna existensen är värt att uppmärksamma.
eller nåt
|
|
|
2006-06-20, 22:50
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Det är skitkul att kolla på fotboll. Men när alla jobbiga fulla fjortisar springer runt "ÅÅÅÅH ZLATAN" och knör så blir jag förbannad. Knör man på mig tacklas jag tillbaka
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2006-06-20, 22:53
|
|
Besserwisser
Reg.datum: Aug 2004
|
Jag bråkas då inget när det är fotboll på tv men inte fan tittar jag på det heller. Jag har ingen samhörighet med laget som spelar annat än att jag är från samma land. Visst blir jag glad om Sverige gör sig ett namn internationellt rent allmänt, men det gör inte fotboll mer intressant att titta på. Att skrika åt teven lämnar jag åt pöbeln.
|
|
|
2006-06-20, 23:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2004
|
Jag brukar la inte klaga jättemycket. Men om jag klagar är det för att jag inte alls gillar att glo på fotboll och fotbollen har tagit platsen för nåt program som jag tycker är bra.
Men jag tycker bara det är kul för alla fotbollsintresserade att dem har mycket att glo på nu under VM.
|
|
|
2006-06-20, 23:08
|
|
Mycket Irriterande
Reg.datum: May 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jense
måste ni gnälla som små barn varje gång TV visar VM & EM (vilket är betydligt mindre än de 4-5 hockeyturneringarna per år)? är det isåfall för att hockey är en "manligare" sport? fast det kan det knappast va eftersom en del av er sysslar med en så graciös sport som bodybuilding
|
Jag gillar fotboll.
Men vill ju inte hyckla, jag avskyr hästhoppning och en massa andra "dum-sporter", jag gnäller så fort sånt skit är på TV. Så de får gärna gnälla på fotboll.
Söta tjejer är dom man tänker på när man är lite småkär allmänt och saknar någon. -
Snygga brudar är dom man tänker på medans man knullar sin söta tjej så aggresivt man kan, samtidigt som man hatar henne för att hon inte är snygg nog.
|
|
|
|
2006-06-20, 23:32
|
|
special snowflake
Reg.datum: Nov 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av High1ander
Men vill ju inte hyckla, jag avskyr hästhoppning och en massa andra "dum-sporter", jag gnäller så fort sånt skit är på TV. Så de får gärna gnälla på fotboll.
|
Vad är dumt med hästhoppning?
//Kristin
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
|
Brevis esse laboro, obscurus fio
|
|
|
2006-06-20, 23:35
|
|
En jävligt trött jäkel!
Reg.datum: Jul 2002
|
Citat:
Ursprungligen postat av wintersnowdrift
Vad är dumt med hästhoppning?
//Kristin
|
Det är väl ungefär lika spännande att se på som kaninskuttning.
Men what makes you go around..
|
|
|
2006-06-20, 23:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jense
|
Jag tycker det är en otroligt händelselös sport och tycker inte om när det går paralellt på 4 kanaler och är allmänt överallt i all media.
Är väl egentligen irriterad på själva hypen över en sport som för mig är jävligt tråkig.
|
|
|
2006-06-20, 23:48
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av ugglan
att engagera sig känslomässigt i idrottsliga utövningar där man endera inte själv deltar eller har släkt och vänner bland deltagarna eller har ekonomiska intressen är i allt väsentligt stillöst. Något för förlorare utan självförtroende som måste skaffa sig något artificiellt att bry sig om då inget i den egna existensen är värt att uppmärksamma.
eller nåt
|
kortfattat man ska inte bry sig om någon annan än en själv?
|
|
|
2006-06-20, 23:49
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av tuben
Jag tycker det är en otroligt händelselös sport och tycker inte om när det går paralellt på 4 kanaler och är allmänt överallt i all media.
Är väl egentligen irriterad på själva hypen över en sport som för mig är jävligt tråkig.
|
Det fina med fotboll är just att man ska få ett gäng att samsas så att det gör mål, och inte heller med händerna som i amerikansk fotboll utan med fötterna vilket gör dte hela avsevärt svårare, så det är väl lite det som är tjusningen i det hela.
|
|
|
2006-06-20, 23:52
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Det fina med fotboll är just att man ska få ett gäng att samsas så att det gör mål, och inte heller med händerna som i amerikansk fotboll utan med fötterna vilket gör dte hela avsevärt svårare, så det är väl lite det som är tjusningen i det hela.
|
Jo men grejen är väl högst personlig smak för min del att jag gillar lagsporter med lite fart i och det kan jag inte påstå att det är i fotboll.
Amerikansk fotboll och rugby är det iaf ös i.
Sen att dom gör det med fötterna skiter jag blankt i.
|
|
|
2006-06-20, 23:54
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av tuben
Jo men grejen är väl högst personlig smak för min del att jag gillar lagsporter med lite fart i och det kan jag inte påstå att det är i fotboll.
Amerikansk fotboll och rugby är det iaf ös i.
Sen att dom gör det med fötterna skiter jag blankt i.
|
Det var lite det jag menade att det är lätt använda händerna, det är just invändningen till att amerikansk fotboll är inte lika svår att utöva, eftersom det är betydligt svårare att springa med en fotboll. Sen är det klart upp till vad man tycker är lite fart, mål händer ju rätt sällan i fotboll, så man får lära sig uppskatta ganska små grejer, som en bra tackling t ex. Har man svårt för det så kan jag förstå att fotboll inte känns så kul.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:22.
|

|