Om man ringer till en mobil som är avslagen och har telefonsvarare, ser personen ens telefonnummer om man ringt? Eller är det bara det där "Ring 222" och meddelandet och ingen möjlighet till att se nummret till personen som lämnade meddelandet? Någon som vet säkert?
Tele2/comviqs meddelanden ger inte ut det iallafall.. men man kan begära det - om man trycker "6" (eller nåt) under meddelandet så kommer ett sms med numret.
Tele2/comviqs meddelanden ger inte ut det iallafall.. men man kan begära det - om man trycker "6" (eller nåt) under meddelandet så kommer ett sms med numret.
Ort: (_/_)= small ass, (__/__) = big ass s= smile, S= big smile, g= grin, eg= evil grin, (.)(.) = stiff pez nipples
fast jag ser det i min förutsatt att dom inte har hemligt nummer
i min call history. Där ser jag alla samtal i kronologisk ordning om jag inte tar bort dom.
Hur kan telefonen registrera något den inte tar emot? Menar du verkligen när den är avslagen?
Citat:
Ursprungligen postat av MacLeod
Hur kan telefonen registrera något den inte tar emot? Menar du verkligen när den är avslagen?
*bump*
Folket kräver svar - har Cilia en magisk telefon?