2014-01-30, 21:15
|
|
Banned User
Reg.datum: Nov 2010
|
Sexualitet.
Homosexualitet och transsexualitet är två sexualiteter som stora delar av befolkning skyddar med sitt liv, gud nåde den som säger ett ont ord om bägge dessa grupper. Men hur ligger det egentligen till med andra sexualiteter? Är det okej att vara nekrofil,pedofil, hebofil eller zoofil?
Vad gör vi med dessa människor, de har inte valt sin sexualitet. De är dömda ett förstört liv, där de trackas och hånas. Ett liv där de måste förtrycka sina känslor.
Våldtäkter har ingenting med ämnet att göra, en stor del av pedofilerna förtrycker sina känslor. Och det är väl det enda rätta.
|
|
|
2014-01-30, 21:17
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2012
|
Likställde du precis ex pedofili med homofili?
|
|
|
2014-01-30, 21:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2009
|
Svenska acceptansen har gränser också. Även när ingen kommer till skada.
|
|
|
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Jag tycker att nekrofiler, hebefiler, pedofiler, zoofiler och alla andra måste få vara öppna med sina läggningar utan att trakasseras. Däremot tycker jag inte att pedofiler och hebefiler, troligtvis inte nekrofiler och zoofiler heller, ska få utöva sin sexualitet. De får vackert nöja sig med att onanera. Sex ska aldrig leda till att någon blir skadad.
Vad vi gör med dem? Ingenting, sålänge de inte har gjort något brott.
|
|
|
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Jag har också funderat på detta lite lätt. För 50 år sen sågs homosexualitet lika sjukt som pedofili. Skillnaden är väl att i homo-, trans- och heterosexualitet (för det mesta) baseras på ett samtycke från båda sidor. Något som man inte kan försäkra sig om vid pedofili, zoofili eller liknande. Vid nekrofili blir det lurigt dock, en död individ har ju ingen vilja :p
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2014-01-30, 21:20
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av dluddeckens
Likställde du precis ex pedofili med homofili?

|
Ja?
Citat:
Ursprungligen postat av tumme
Svenska acceptansen har gränser också. Även när ingen kommer till skada.
|
Varför?
|
|
|
2014-01-30, 21:22
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Andy.da.wohoo
Jag har också funderat på detta lite lätt. För 50 år sen sågs homosexualitet lika sjukt som pedofili. Skillnaden är väl att i homo-, trans- och heterosexualitet (för det mesta) baseras på ett samtycke från båda sidor. Något som man inte kan försäkra sig om vid pedofili, zoofili eller liknande. Vid nekrofili blir det lurigt dock, en död individ har ju ingen vilja :p
|
Zoofili, är en ickefråga. Vad kan potentiellt vara värre, än det som sker i diverse slakthus osv.
Pedofili, är en svår fråga. Väldigt svår. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
|
|
|
2014-01-30, 21:24
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2011
|
Sex ska ske i samtycke, de sexualiteter du listade har troligtvis inte det.
|
|
|
2014-01-30, 21:25
|
|
Disco Inferno
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Latissimus Dorsi
Pedofili, är en svår fråga. Väldigt svår. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
|
På vilket sätt är pedofili en svår fråga?
|
|
|
2014-01-30, 21:25
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Zoofili, är en ickefråga. Vad kan potentiellt vara värre, än det som sker i diverse slakthus osv.
|
Nä, det är sant, det kan tyckas att det borde vara värre att ta livet från ett djur än att ha sexuellt umgänge med det (såvida djuret inte tar skada under akten dvs.)
Pedofili är ingen svår fråga egentligen. Att ha sex med människor vars könsorgan inte färdigutvecklats är fel.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2014-01-30, 21:26
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Musken
Sex ska ske i samtycke, de sexualiteter du listade har troligtvis inte det.
|
Ingen har sagt något om sex. Vi pratar om sexualiteter, är det okej att någon går ut på sin arbetsplats/skola/någonstans och säger att denne är nekrofil?
|
|
|
2014-01-30, 21:26
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2007
|
Det finns väl ändå inget värre och mer förhatligt än heterosexualiteten? Denna djävulska norm som påstås vara det normala. Gud nåde om du tar den i beskydd
|
|
|
2014-01-30, 21:28
|
|
Klår sin lillasyster i armbrytning
Reg.datum: Dec 2012
|
Citat:
Ingen har sagt något om sex. Vi pratar om sexualiteter, är det okej att någon går ut på sin arbetsplats/skola/någonstans och säger att denne är nekrofil?
|
Det tycker jag. Sedan behöver väl personen inte prata om sitt sexliv ingående. Precis som jag accepterar om tanterna på mitt jobb inte vill sitta och höra om hur jag surfar porr.
|
|
|
2014-01-30, 21:29
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av olle lindblad
På vilket sätt är pedofili en svår fråga?
|
Nu när jag vrider och vänder på det så, nja. Du har rätt.
|
|
|
2014-01-30, 21:33
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2003
|
Det är sorgligt att vissa sexuella läggningar som pedofili är så stimatiserade och hatade.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:45.
|

|