2012-04-22, 15:39
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Nätdejting, någon som har tragikomiska erfarenheter?
Som kontrast till den andra tråden. har ni vart med om något riktigt absurt i denna "scen"? Själv har jag inga egna personliga att komma med, då jag aldrig nätdejtat, men jag ser fram emot riktiga skräckhistorier ifrån er andra:
|
|
|
2012-04-22, 16:35
|
|
W för Vendetta
Reg.datum: Feb 2011
|
Ah, nätdejtning de första åren, silken scen det var. Svartvita bilder tagna ovanifrån där man såg lite bröst, och nästintill inget mer.
Polaren gick på den klassiska missen, tre tjejer skulle komma över till han på en fest, han övertalade polarna att komma med "De har d-kupor!!", vilket visserligen var sant. Vad han inte var medveten om däremot var att alla tre vägde en bra bit över 100kg. Några öl och några timmar senare så ligger han i sängen med två av jättarna, och får ett motvilligt handjobb, han är för blyg och feg för att säga nej. Det var hans första sexuella erfarenhet. Samtidigt sitter polarna i soffan, i samma rum och tjötar på med varandra och den tredje jätten.
Då och då får han fortfarande höra "De har ju d-kupor!!!".
|
Citat:
Ursprungligen postat av thunder
Fan vilka hjärtlösa kukskallar som skriver här.
|
|
|
|
2012-04-22, 21:56
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Pft, när jag roade mig med sådant var det "heta linjen". Då pratar vi lotteri. Jag väljer att stanna där.
|
|
|
2012-04-22, 22:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2008
|
Jag tror att nätdejting är att skjuta sig själv i foten i många fall. Man måste lära sig umgås irl.
|
|
|
2012-04-22, 22:34
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Pft, när jag roade mig med sådant var det "heta linjen". Då pratar vi lotteri. Jag väljer att stanna där.
|
Oj, det kommer jag ihåg när man tjyvringde dit i tioårsåldern och blev raggad på av vuxna män.
|
|
|
2012-04-23, 01:41
|
|
Workaholic
Reg.datum: Jul 2004
|
Ja en var en riktig skräckhistoria. Surfade runt på spraydate o hittade en tjej jag tyckte såg helt ok ut för att sätta, såg ut att vara normalviktig med brunt hår o helt ok fejja. Åkte dit, ringde på dörren, så öppnade en 1.80 TJOCK jätte o sa med basröst "Hejsan". O tro det eller ej, men jag är en snäll kille nykter så fick lov att gå in ändå, kunde inte knäcka henne genom att bara vända på klacken.
Kom in, satte mig i hennes soffa o vi tittade på TV. Jag var livrädd för att hon skulle våldsföra sig på mig. Sneglade på hennes ena lår, som var lika bred o stor som min överkropp är lång. Efter 2 timmars TV-tittande så lyckades jag tillslut ta mig ur situationen i och med att jag skulle till jobbet dagen efter, pust...
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
|
|
|
2012-04-23, 05:49
|
|
Äntligen Sofie! Tack! Jag älskar dej<3
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Elfsberg
Jag tror att nätdejting är att skjuta sig själv i foten i många fall. Man måste lära sig umgås irl.
|
Fast, det är ju inte så att man bara umgås på the internets? Man inleder kontakten där, har inte det resulterat i ett IRL möte inom en vecka eller två så har det i princip runnit ut i sanden.
|
|
|
|
2012-04-23, 05:51
|
|
Äntligen Sofie! Tack! Jag älskar dej<3
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
Oj, det kommer jag ihåg när man tjyvringde dit i tioårsåldern och blev raggad på av vuxna män.
|
+1
Minns hur jag och polaren ringde med tjejröst, för att få prata med kåta killar som frågade vad vi ''gillade att göra''. Haha, när man tänker på det så här i efterhand så vafaaaaaaaaan
|
|
|
|
2012-04-23, 07:38
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av snej
+1
Minns hur jag och polaren ringde med tjejröst, för att få prata med kåta killar som frågade vad vi ''gillade att göra''. Haha, när man tänker på det så här i efterhand så vafaaaaaaaaan 
|
Gjorde precis samma sak. Undra om de ens fick in några seriösa samtal ö h t
|
|
|
2012-04-23, 08:49
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av snej
+1
|
Jag och en polare gjorde en liknande grej på snyggast.se chatt. Evelina86 kallade vi oss och vi fick ganska många pang-på-rödbetan-förslag. Sjukt läskiga vissa män kunde vara. Vår persona skulle då vara 16 år och vi fick ett tiotal skamliga förslag i minuten bara. Nasty!
Angående seriös nätdejting så har jag bara testat match.com där jag hittade min nuvarande sambo sedan tre år tillbaka. Så jag var lyckligt lottad
|
|
|
|
2012-04-23, 09:35
|
|
Broder Broccoli
Reg.datum: Apr 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
|
Jag förlorade min oskuld via heta linjen. Det var hemskt fast hysteriskt roliga anekdoter fick jag med mig.
|
|
|
2012-04-23, 09:51
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2003
|
Kanske inte någon mardrömshistoria, men den första jag träffade hade en jättetrevlig bild på sin profil och beskrivningen var kalaskul och hon verkade väldigt liten, ettrig, rolig och söt.
När hon skrev till mig verkade hon ha väldigt gott självförtroende och var rolig och social.
När vi sedan träffades IRL så var hon lite fet, WT samt blyg och tråkig. Efter vi ätit mat en timma så separerades vi och hon sa väl något i stil med "Vi hörs väl?" varpå jag sa "Ja, absolut!". Sedan hörde hon av sig och jag svarade aldrig mer.
En annan var astrevlig att skriva med och vi skrev långa mail till varandra. Bilden hon hade såg hon bra ut på. När vi väl träffades så var hon förvisso astrevlig, men hon såg verkligen inte bra ut. Det som drog ner henne var att hon hade fullt med fjun under näsan som nästan var en mustasch. Värsta jag sett tror jag!
Efter vi träffats så kände jag att hon var såpass trevlig att jag ville ge henne en chans till i hopp att hon rakat bort mustaschen igen. Dock hade hon inte gjort det andra gången vi sågs så då blev det papperskorgen tyvärr.
Inga jättekonstiga saker direkt, men det är väl det negativa jag fått uppleva.
|
|
|
2012-04-23, 10:13
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av filmjölk
|
Haha
+1
|
|
|
2012-04-23, 10:20
|
|
313,314,315,316,317......
Reg.datum: Jun 2011
|
Alltså, VARFÖR lägger man upp en bild där man ser smal/normalviktig ut när man är fet? Tror dem att folk inte ska märka det IRL sen eller? Hahaha.
Har inget negativt från nätdejting, då jag aldrig provat på det.
Drick apelsinjuice i stället för dyrt proteinpulver.
|
|
|
|
2012-04-23, 10:32
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|

Citat:
Ursprungligen postat av 312
Alltså, VARFÖR lägger man upp en bild där man ser smal/normalviktig ut när man är fet? Tror dem att folk inte ska märka det IRL sen eller? Hahaha.
Har inget negativt från nätdejting, då jag aldrig provat på det.
|
Ja eller hur, borde nästan lägga upp en bild där man ser lite småpluffsig ut och sen irl så är man bara deffad och allmänt slim
“If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality.”
/ Desmond Tutu
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:00.
|

|