2011-10-03, 16:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
la blommor på min farfars grav.
Hej, idag la jag blommor på min farfars grav, han dog 2004. därför jag skapar denna tråd är ganska simpel, är det mesigt att fälla tårar över någon som dog för så länge sedan?
|
|
|
2011-10-03, 16:49
|
|
Chefsarkitekt Oljebyxor
Reg.datum: Mar 2002
|
Absolut inte.
|
|
|
2011-10-03, 16:56
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Det gjorde du rätt i. Det är aldrig fel att känna saknad efter en vän eller släkting.
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
2011-10-03, 16:59
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Nej absolut inte. Men att starta en tråd på kolozzeum för att få feedback på om ens personliga känslor är i samklang med personer som frekventerar sagda nätforum är väldigt mesigt och tyder på att man kanske skall ha lite mer självförtroende och inte söka bekräftelse hos andra på om man själv "känner" rätt. Du känner vad du känner, vad andra tycker om det torde väl knappast vara relevant?
|
|
|
2011-10-03, 17:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
Fattar ingenting, mesigt? Och sen är väl inte 2004 så länge sen direkt, allt är väl relativt iofs.
|
|
|
2011-10-03, 17:24
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av mantus
nej absolut inte. Men att starta en tråd på kolozzeum för att få feedback på om ens personliga känslor är i samklang med personer som frekventerar sagda nätforum är väldigt mesigt och tyder på att man kanske skall ha lite mer självförtroende och inte söka bekräftelse hos andra på om man själv "känner" rätt. Du känner vad du känner, vad andra tycker om det torde väl knappast vara relevant?
|
+1
|
|
|
2011-10-03, 17:33
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Nej absolut inte. Men att starta en tråd på kolozzeum för att få feedback på om ens personliga känslor är i samklang med personer som frekventerar sagda nätforum är väldigt mesigt och tyder på att man kanske skall ha lite mer självförtroende och inte söka bekräftelse hos andra på om man själv "känner" rätt. Du känner vad du känner, vad andra tycker om det torde väl knappast vara relevant?
|
själv tycker jag att det är ganska mesigt att gråta över någon som som dog så länge sedan, men sen känner jag att det är fel att känna att det är mesigt, därav tråden, vill få lite perspektiv...på läget. snyggt skrivet mantus :P
|
|
|
2011-10-03, 17:36
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
|
this
|
|
|
2011-10-03, 17:42
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2002
|
+1
Mantus är vältalig och korrekt som vanligt.
Jag tycker det är fint att folk reflekterar över gamla vänskaper och kärlekar och vågar visa känslor.
|
2011-10-03, 18:16
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
i våran familj så brukar vi alltid besöka våra döda släktingars gravar på jul aftons morgon.
brukar kännas så sorgligt, men där det brister för mig, det är vid min morfars grav, han som jag såg upp till under min uppväxt.
det slutar alltid med att jag fäller en tår då jag står där och ser på när ljus tänds på hanses grav.
han dog 1992 och jag kan som sagt än idag fälla tårar för honom.
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
|
|
|
2011-10-03, 18:23
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Varje gång jag sågar en bräda eller bygger på hus och hjälper farsan så tänker jag på farfar som lärde mig att hårt arbete alltid lönar sig på något sätt.
Lade en bukett på mormors grav förra veckan.
|
|
|
2011-10-03, 18:28
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2011
|
Första och enda gången jag sett min far gråta var när han besökte mina farförälders gravar utomlands efter 20 år.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:06.
|

|