Här har vi en tråd för oss som kör Xbox 360. Diskutera vilka spel ni kör, kommande lir ni ser fram emot, byt gamertags, eller vadsomhelst som har med Xbox360 att göra!
Senast redigerad av Solros den 2010-03-08 klockan 13:49.
Själv kör jag mest Mass Effect 2 just nu. Det lever verkligen upp till alla mina förväntningar! Älskade det första spelet, och tvåan är verkligen allt, plus lite till! Underbar grafik, kanonstory, härliga röstskådisar och en sån goooooe känsla!
För länge, länge sedan så fanns det två stycken tv-spelstrådar. En för Xbox360 och en för PS3, dessa två trådar slogs ihop och blev till en annan tråd som numera heter Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det..
Ps. Lirar Mass Effect 2 som bara den!
I lift things up and put them down | Certified Captain of Crush | Hur man stänger CoC #4 | Min träningsdagbok Vikings never gave a shit how they looked when they swung the axe, only that the axe landed hard and with purpose.
PS3 ägarna har väll skaffat en tråd där de synkar sina onlinspel. Finns inte så många xbox360 lirare här så jag applåderar den här tråden, jag kör xbox men jag har faktiskt inte kommit igång riktigt att lira online på den, är det någon som är sugen på att lira något lär jag vara game dock.
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
Själv kör jag mest Mass Effect 2 just nu. Det lever verkligen upp till alla mina förväntningar! Älskade det första spelet, och tvåan är verkligen allt, plus lite till! Underbar grafik, kanonstory, härliga röstskådisar och en sån goooooe känsla!
FIFA, Dragon Age, NHL 10, Madden 10... That's all I need!
Ah, NHL10, sugen på match?
Adda gärna mig!
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n
För länge, länge sedan så fanns det två stycken tv-spelstrådar. En för Xbox360 och en för PS3, dessa två trådar slogs ihop och blev till en annan tråd som numera heter Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det..
Ps. Lirar Mass Effect 2 som bara den!
Japp, stämmer bra, dock så har den tråden haft lite trist utveckling så därför tyckte jag och moderatorerna att denna tråden skulle skapas,
Här blir det Xbox all the way baby
Vad kör du som i ME2? Valde soldier, men ska nog köra typ Vanguard på andra varvet! Saknar lite egna powers!
Citat:
Ursprungligen postat av krellik
PS3 ägarna har väll skaffat en tråd där de synkar sina onlinspel. Finns inte så många xbox360 lirare här så jag applåderar den här tråden, jag kör xbox men jag har faktiskt inte kommit igång riktigt att lira online på den, är det någon som är sugen på att lira något lär jag vara game dock.
Lite Gears kanske? Även sugen på att skaffa nya Bad Company 2, och Army of Two, The 40th day, bra lir att införskaffa om du är sugen på lite onlinelir
Citat:
Ursprungligen postat av stolpskott
Stolpskott16
Spelar just nu borderlands, bioshock 2, lite gears och halo 3
Sugen på att köra lite Gears eller Borderlands? Kan adda SteffiSwede isåfall!
Citat:
Ursprungligen postat av qwer
Kan man lira tvåan fastän man inte lirat ettan?
Ja, absolut! Det mesta kan man läsa sig till i spelets "Uppslagsverk", Codex. Sedan kan du även kika lite på Wikipedia för att kolla in vad som hände i ettan om du vill, men det är inga problem att köra det fristående, även om man missar lite småhintar från första spelet.
Japp, stämmer bra, dock så har den tråden haft lite trist utveckling så därför tyckte jag och moderatorerna att denna tråden skulle skapas,
Här blir det Xbox all the way baby
Här kan jag ju förtydliga att det enbart är jag själv som tycker den andra tråden blivit trist, och frågade därför om det var okej att göra en separat tråd för bara Xbox 360, så inte denna lilla konsol drunkar i de andra, och det var okej med staffen.