Citat:
Ursprungligen postat av AlmostRipped
(Inlägg 4220026)
FIFA, Dragon Age, NHL 10, Madden 10... That's all I need!
|
Ah, NHL10, sugen på match?
Adda gärna mig!
Citat:
Ursprungligen postat av Mart|n
(Inlägg 4220079)
För länge, länge sedan så fanns det två stycken tv-spelstrådar. En för Xbox360 och en för PS3, dessa två trådar slogs ihop och blev till en annan tråd som numera heter Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det..
Ps. Lirar Mass Effect 2 som bara den! :)
|
Japp, stämmer bra, dock så har den tråden haft lite trist utveckling så därför tyckte jag och moderatorerna att denna tråden skulle skapas, :)
Här blir det Xbox all the way baby :D
Vad kör du som i ME2? Valde soldier, men ska nog köra typ Vanguard på andra varvet! Saknar lite egna powers!
Citat:
Ursprungligen postat av krellik
(Inlägg 4220083)
PS3 ägarna har väll skaffat en tråd där de synkar sina onlinspel. Finns inte så många xbox360 lirare här så jag applåderar den här tråden, jag kör xbox men jag har faktiskt inte kommit igång riktigt att lira online på den, är det någon som är sugen på att lira något lär jag vara game dock.
|
Lite Gears kanske? Även sugen på att skaffa nya Bad Company 2, och Army of Two, The 40th day, bra lir att införskaffa om du är sugen på lite onlinelir :D
Citat:
Ursprungligen postat av stolpskott
(Inlägg 4220229)
Stolpskott16
Spelar just nu borderlands, bioshock 2, lite gears och halo 3
|
Sugen på att köra lite Gears eller Borderlands? Kan adda SteffiSwede isåfall! :hbang:
Citat:
Ursprungligen postat av qwer
(Inlägg 4220272)
Kan man lira tvåan fastän man inte lirat ettan?
|
Ja, absolut! Det mesta kan man läsa sig till i spelets "Uppslagsverk", Codex. Sedan kan du även kika lite på Wikipedia för att kolla in vad som hände i ettan om du vill, men det är inga problem att köra det fristående, även om man missar lite småhintar från första spelet.
|