Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   XBOX360-tråden! Spel, recensioner, previews, diskussion! (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=144903)

Solros 2010-03-08 13:42

XBOX360-tråden! Spel, recensioner, previews, diskussion!

Här har vi en tråd för oss som kör Xbox 360. Diskutera vilka spel ni kör, kommande lir ni ser fram emot, byt gamertags, eller vadsomhelst som har med Xbox360 att göra! :)

Solros 2010-03-08 13:46

Själv kör jag mest Mass Effect 2 just nu. Det lever verkligen upp till alla mina förväntningar! Älskade det första spelet, och tvåan är verkligen allt, plus lite till! Underbar grafik, kanonstory, härliga röstskådisar och en sån goooooe känsla!

Video Review

Kör också mycket Gears of War 2, online, fortfarande! Om någon vill vara med och lira så är det bara att adda SteffiSwede på Xbox Live!

Solros 2010-03-08 13:56

Ett kommande spel som jag tror kan bli riktigt fet är Blur!

Någon som kör NHL10 förresten? Lite sugen på att ta upp det igen online!

AlmostRipped 2010-03-08 14:46

FIFA, Dragon Age, NHL 10, Madden 10... That's all I need!

Mart|n 2010-03-08 15:14

För länge, länge sedan så fanns det två stycken tv-spelstrådar. En för Xbox360 och en för PS3, dessa två trådar slogs ihop och blev till en annan tråd som numera heter Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det..

Ps. Lirar Mass Effect 2 som bara den! :)

krellik 2010-03-08 15:17

PS3 ägarna har väll skaffat en tråd där de synkar sina onlinspel. Finns inte så många xbox360 lirare här så jag applåderar den här tråden, jag kör xbox men jag har faktiskt inte kommit igång riktigt att lira online på den, är det någon som är sugen på att lira något lär jag vara game dock.

stolpskott 2010-03-08 16:35

Stolpskott16

Spelar just nu borderlands, bioshock 2, lite gears och halo 3

Sebbe_H 2010-03-08 16:44

Nån som har tips på webbutik som säljer en liten och billig xbox hårddisk?

Tricce 2010-03-08 16:49

Fanns det inte en dedikerad xbox tråd och en ps tråd förut men som sen slogs ihop till http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=73570 ?

qwer 2010-03-08 16:58

Citat:

Ursprungligen postat av Solros (Inlägg 4219889)
Själv kör jag mest Mass Effect 2 just nu. Det lever verkligen upp till alla mina förväntningar! Älskade det första spelet, och tvåan är verkligen allt, plus lite till! Underbar grafik, kanonstory, härliga röstskådisar och en sån goooooe känsla!

Kan man lira tvåan fastän man inte lirat ettan?

Nelson81 2010-03-08 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 4220245)
Nån som har tips på webbutik som säljer en liten och billig xbox hårddisk?

kolla tradera annars, där brukar man kunna göra klipp

http://www.tradera.com/Tillbehor-Xbox-360-c3_302039

Solros 2010-03-08 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av AlmostRipped (Inlägg 4220026)
FIFA, Dragon Age, NHL 10, Madden 10... That's all I need!

Ah, NHL10, sugen på match?
Adda gärna mig!

Citat:

Ursprungligen postat av Mart|n (Inlägg 4220079)
För länge, länge sedan så fanns det två stycken tv-spelstrådar. En för Xbox360 och en för PS3, dessa två trådar slogs ihop och blev till en annan tråd som numera heter Vi som spelar tv-spel eller tänker börja göra det..

Ps. Lirar Mass Effect 2 som bara den! :)

Japp, stämmer bra, dock så har den tråden haft lite trist utveckling så därför tyckte jag och moderatorerna att denna tråden skulle skapas, :)
Här blir det Xbox all the way baby :D

Vad kör du som i ME2? Valde soldier, men ska nog köra typ Vanguard på andra varvet! Saknar lite egna powers!

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4220083)
PS3 ägarna har väll skaffat en tråd där de synkar sina onlinspel. Finns inte så många xbox360 lirare här så jag applåderar den här tråden, jag kör xbox men jag har faktiskt inte kommit igång riktigt att lira online på den, är det någon som är sugen på att lira något lär jag vara game dock.

Lite Gears kanske? Även sugen på att skaffa nya Bad Company 2, och Army of Two, The 40th day, bra lir att införskaffa om du är sugen på lite onlinelir :D

Citat:

Ursprungligen postat av stolpskott (Inlägg 4220229)
Stolpskott16

Spelar just nu borderlands, bioshock 2, lite gears och halo 3

Sugen på att köra lite Gears eller Borderlands? Kan adda SteffiSwede isåfall! :hbang:

Citat:

Ursprungligen postat av qwer (Inlägg 4220272)
Kan man lira tvåan fastän man inte lirat ettan?

Ja, absolut! Det mesta kan man läsa sig till i spelets "Uppslagsverk", Codex. Sedan kan du även kika lite på Wikipedia för att kolla in vad som hände i ettan om du vill, men det är inga problem att köra det fristående, även om man missar lite småhintar från första spelet.

stolpskott 2010-03-08 22:08

Solros: Addar dig imorgon, e du bra på hordes? Det finns nämligen en särskild achievement som jag har ett och annat otalt med :MrT:

Solros 2010-03-08 22:14

Citat:

Ursprungligen postat av stolpskott (Inlägg 4221170)
Solros: Addar dig imorgon, e du bra på hordes? Det finns nämligen en särskild achievement som jag har ett och annat otalt med :MrT:

Jorå hyffsad, men har också en del achivements kvar att ta på Horde, så bara att adda på! :D

Solros 2010-03-08 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av Solros (Inlägg 4220681)
Japp, stämmer bra, dock så har den tråden haft lite trist utveckling så därför tyckte jag och moderatorerna att denna tråden skulle skapas, :)
Här blir det Xbox all the way baby :D

Här kan jag ju förtydliga att det enbart är jag själv som tycker den andra tråden blivit trist, och frågade därför om det var okej att göra en separat tråd för bara Xbox 360, så inte denna lilla konsol drunkar i de andra, och det var okej med staffen. :)

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:01.