2007-11-27, 12:38
|
|
Banned User
Reg.datum: Apr 2006
|
(tjejer) Raggningsrepliker
Vad är de värsta raggningsreplikerna ni har fått av en kille?
Lär oss
|
|
|
2007-11-27, 12:39
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
"Fan vilka tuttar, får jag suga på dem när vi *******?"
Den gick inte hem.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2007-11-27, 12:41
|
|
HBG:s Johnny Depp
Reg.datum: Mar 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av mela
Den gick inte hem.
|
lol?
En knäböj skall köras riktigt djuuupt eller inte alls! Klarar man inte det så är det bara att börja träna smidighet och inget annat! Har man för risiga knän så är det djuuuupa benpress utan att lyfta häcken som gäller!
|
Journal med nakenbilder på mig och Krampus i utmanande poser
|
|
|
2007-11-27, 12:41
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Den gick inte hem.
|
|
|
|
2007-11-27, 12:42
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Citat:
Den gick inte hem.
|
hahahah, fi fan.
Den ska jag testa nån gång.
|
|
|
2007-11-27, 12:46
|
|
Amazing
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Den gick inte hem.
|
Hahaha  Sjukaste jag hört idag, tack så mycket!
|
|
|
2007-11-27, 12:46
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2002
|
Jag och en kompis när vi va unga:
Den ena gick fram till ett tjejgäng och den andra stod längre bort och låtsades tala i telefon, eller på annat sett se upptagen ut. Man frågade tjejgänget om min kompis ser ut som en bög eftersom två killar raggat på honom i kväll, sen kommer den "upptagna" kompisen fram oh det är klart och betalt s a s.
Nää fy fan vad vi fick dryga kommentarer osv av denna stunt, vi lyckades till och med göra samma move på samma tjejgäng, haha!
|
|
|
2007-11-27, 12:47
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
killar brukar inte ragga på mig, de brukar inte få tillfälle... men ibland när man dansar så finns det ingen stans att ta vägen och där har jag ofta hört (när man dansa med en polare som kanske råkar ha liknande frisyr eller att båda har lockigt hår etc... - Är ni systrar? Ni har samma hår!... och så följer de efter en tills man lyckats dansa sig bort.
|
|
|
2007-11-27, 12:48
|
|
AKA Kapten Klänning
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.B
killar brukar inte ragga på mig, de brukar inte få tillfälle... men ibland när man dansar så finns det ingen stans att ta vägen och där har jag ofta hört (när man dansa med en polare som kanske råkar ha liknande frisyr eller att båda har lockigt hår etc... - Är ni systrar? Ni har samma hår!... och så följer de efter en tills man lyckats dansa sig bort.
|
Varför är du så svårraggad? Är du likadan när du är singel?
|
|
|
2007-11-27, 12:48
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
|
Hur löser du det här? Springer fort så fort en av det manliga könet talar med dig?
|
|
|
2007-11-27, 12:55
|
|
Banned User
Reg.datum: May 2007
|
Går tyvärr inte att ragga på mig på krogen. Jag går ut för att ha roligt med vänner och om någon kommer fram och raggar så förstår man vad han är ute efter, sorry guys men det är ju sanningen.
Jag kan ju upplysa om att de killar som säger något sådant på dansgolvet är mer närgångna än att de bara dansar vid sidan om en. Killar på dansgolvet som slänger såna kommentarer verkar verkligen tro att man är intresserad om man inte går därifrån. Jag har även haft killar som tar tag i mig i förbifarten, varpå jag drar åt mig armen och tittar argt på dem, varpå de tycker att man är dryg. Haft killar som säger, ska vi dansa? varpå jag säger nej jag vill gärna stå här och prata med mina kompisar, varpå de även då anser att man är dryg. Jag går som sagt inte ut för att ragga eller bli raggad på vare sig jag är singel eller i en relation.
|
|
|
2007-11-27, 13:12
|
|
Banned User
|
Citat:
Går tyvärr inte att ragga på mig på krogen. Jag går ut för att ha roligt med vänner och om någon kommer fram och raggar så förstår man vad han är ute efter, sorry guys men det är ju sanningen.
Jag kan ju upplysa om att de killar som säger något sådant på dansgolvet är mer närgångna än att de bara dansar vid sidan om en. Killar på dansgolvet som slänger såna kommentarer verkar verkligen tro att man är intresserad om man inte går därifrån. Jag har även haft killar som tar tag i mig i förbifarten, varpå jag drar åt mig armen och tittar argt på dem, varpå de tycker att man är dryg. Haft killar som säger, ska vi dansa? varpå jag säger nej jag vill gärna stå här och prata med mina kompisar, varpå de även då anser att man är dryg. Jag går som sagt inte ut för att ragga eller bli raggad på vare sig jag är singel eller i en relation.
|
tror det finns tröjjor man kan köpa där det är textat : Är ej intresserad eller typ nej jag vill inte dansa. Pröva en sådan så slipper vi tjejer som dig på dansgolvet  En bra lösning för alla fast kanske driver man och frågar ändå.
Bättre att hugga ngn på dansgolvet än att fråga upp någon
|
|
|
2007-11-27, 13:15
|
|
#curl4lajf
Reg.datum: Apr 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spawn
tror det finns tröjjor man kan köpa där det är textat : Är ej intresserad eller typ nej jag vill inte dansa. Pröva en sådan så slipper vi tjejer som dig på dansgolvet  En bra lösning för alla fast kanske driver man och frågar ändå.
Bättre att hugga ngn på dansgolvet än att fråga upp någon
|
Du är inte seriös hoppas jag?
Får man inte se bra ut, gå ut och dansa utan att vilja ha sex med folk?
Det är stört omöjligt att dansa med killar nu för tiden. De flesta tror att man ska följa med dem hem på ett marathonlopp i sängen så fort man dansar med dem eller tittar på dem. Kan säga att majoriteten av tjejerna går ut för att ha kul och inte för att ragga, så verkar det inte vara med killar.
Jag får ofta höra att jag ser aggressiv ut eller liknande när jag dansar, för jag blänger som fan på alla som närmar sig alldeles för mycket. Jag är ändå singel, men jag vill inte ha sex med nån random full kille.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nattljus
Jag älskar henne, så jag vinner 
|
|
|
|
2007-11-27, 13:17
|
|
Banned User
|
Nej jag är inte seriös :p kan förstå hennes problem
Men om det är så jobbigt att killar är så påträngande gå till ett ställe där man inte dansar eller dansa med dina polare och ta på dig en tröja med tydligt budskap
|
|
|
2007-11-27, 13:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Spawn
Nej jag är inte seriös :p kan förstå hennes problem 
|
Citat:
Epic backpedaling when the thread backfired!
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:14.
|

|