Beställde Fish 'n Chips när jag var i London senast, och det var nog tammefan det onyttigaste jag sett. Det såg ut som om de hade lagt fisk och potatis på en tallrik och doppat hela tallriken i fritösen.
Friterat grisfett kanske? Ska tydligen vara vanligt i öststaterna. Låter hursomhelst långt ifrån aptitretande.
Alltså det ska folk veta, styrketräning är inget lekstuga. Det krävs mycket kunskap innan man sätter sin fot på ett gym, annars är det bye bye efter någon månad...
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson81
jag skulle kunna dra min pung genom 10 míl av krossat glas bara för att höra kwon fjärta genom en walkie talkie. så sexig är han
Beställde Fish 'n Chips när jag var i London senast, och det var nog tammefan det onyttigaste jag sett. Det såg ut som om de hade lagt fisk och potatis på en tallrik och doppat hela tallriken i fritösen.
I Holland och Belgien säljs det pappstrutar med pommes frites och majonnäs. De fyller först upp botten med lite majonnäs, sen ner med pommesen och sen toppar de upp med mer majonnäs och sticker ner en gaffel i struten. Nyttigt!
Vad är det för fel på fish and chips? Potatis och fisk, och det är väl inte nödvändigtvis dåliga fetter? Förutsatt att restaurangen inte kör på nåt jävla skit fullt med transfetter då.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Vad är felet på en fritös? Jag vet att en del fettsyror sönderdelas osv vilket inte är så nyttigt, men har man bra fett och lite transfett så återstår det att vi har potatis, fisk och mycket (i bästa fall) omättat fett.
Vuxna människor slänger sig på marken och håller sig över smalbenet som de bögigaste av italienska fotbollsspelare över att en halvfull dansk rispat lite blyerts i en tidning.
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Du kan likna "det moderna samhället" vid "the Borg" och att alla kommer att bli assimilerade
Vad är det för fel på fish and chips? Potatis och fisk, och det är väl inte nödvändigtvis dåliga fetter? Förutsatt att restaurangen inte kör på nåt jävla skit fullt med transfetter då.
Friterad fisk med strips.