Jag tappade precis lite sötsursås på golvet istället för att gå en halv meter till disktrasan för att torka upp det så vad gör jag? Såklart använder jag foten :P
Någon som känner igen sig i liknande fenomen av ren lathet?
Jag tappade precis lite sötsursås på golvet istället för att gå en halv meter till disktrasan för att torka upp det så vad gör jag? Såklart använder jag foten :P
Någon som känner igen sig i liknande fenomen av ren lathet?
Haha, du är inte ensam om att istället för att hämta trasan använda den berömda strumpan till att fixa det. Enda felet är att dom blir lite små äckliga efter det.
Haha, du är inte ensam om att istället för att hämta trasan använda den berömda strumpan till att fixa det. Enda felet är att dom blir lite små äckliga efter det.
Förstår mig inte på alla slarvpellar och slapptaskar där ute. Fast mitt "problem" är väl tvärt om, snudd på pedant. Jag kan exempelvis inte koppla av och njuta av musik eller mat när vardagsrummet är stökigt. Det känns liksom som att arbetet ligger där och vrålar.
Nä, rent och prydligt ska det fan i mig vara. Och strumpor är inte trasor, och trasor är äckliga så in i helvete. Jag skulle ta hushållspapper direkt.