2007-04-22, 14:09
|
|
Banned User
Reg.datum: Jul 2003
|
Tjejer och deras presentationer av de själva.
Alltså vad är det med alla tjejer som skriver:
"Är så trött på att "leka" runt i mitt liv. Den delen har jag redan klarat av."
eller saker i stil med
"tröttnat på krograggen" bla bla osv.
Varför vill man framhäva att nu har man nog knullat runt tillräckligt med diverse skabb på krogen så nu är man sugen på något lite seriösare?
Jag tycker bara det låter så fruktansvärt skabbigt, inte attraktivt någonstans =P
|
|
|
2007-04-22, 14:13
|
|
Svensk mästarinna 2011.
Reg.datum: Sep 2003
|
Oh noes, flickorna har knullat innan de sökte en make!
|
|
|
2007-04-22, 14:13
|
|
Fuck gymmet, Yeaaah TV spel
Reg.datum: Jun 2003
|
Det är bättre med dem som BER om att bli bannade på ett forum för de inte klarar av att hålla sig borta av egen maskin då eller?
2007-04-22, 14:17
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse Kongo
Det är bättre med dem som BER om att bli bannade på ett forum för de inte klarar av att hålla sig borta av egen maskin då eller?

|
Du lever ju i någon alternativ upponervänd värld där xbox360 äger så din åsikt räknas inte.
|
|
|
2007-04-22, 14:17
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av mini
Oh noes, flickorna har knullat innan de sökte en make!
|
Ja! De är skabb!
Jag har rätt till min åsikt!
|
|
|
2007-04-22, 14:19
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Du lever ju i någon alternativ upponervänd värld där xbox360 äger så din åsikt räknas inte.
|
Jorå, det räknas allt, annars hade du inte tagit åt dig, undra vem som lever i en uppochnervärld, jag har jobb, sambo sedan måååånga år tillbaks, fint boende ett brett socialt liv osv.
Och vad gör du, postar trådar om att tjejer inte ska ligga med andra innan de träffar dig (vakna upp) postar trådar på Basshunters k u k och andra totallt MENINGSLÖSA trådar som inget fattar ett skit av.
Kul liv du verkar ha
2007-04-22, 14:20
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Vad är det för fel på att flickorna nu letar efter ett mer seriöst förhållande?
Kom att tänka på ett avsnitt av Southpark
- Good for you!
- THAAAAAAAANKS!
|
|
|
|
2007-04-22, 14:21
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
Ja! De är skabb!
Jag har rätt till min åsikt!
|
Finns det inga Amishförsamlingar i Sverige?
|
|
|
|
2007-04-22, 14:22
|
|
ett tuff text
Reg.datum: Feb 2005
|
Citat:
Jorå, det räknas allt, annars hade du inte tagit åt dig, undra vem som lever i en uppochnervärld, jag har jobb, sambo sedan måååånga år tillbaks, fint boende ett brett socialt liv osv.
|
Herregud sök hjälp för fan.
|
2007-04-22, 14:23
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dumleman
Herregud sök hjälp för fan.
|
Hjelp?
2007-04-22, 14:24
|
|
Banned User
|
Citat:
Och vad gör du, postar trådar om att tjejer inte ska ligga med andra innan de träffar dig (vakna upp) postar trådar på Basshunters k u k och andra totallt MENINGSLÖSA trådar som inget fattar ett skit av.
Kul liv du verkar ha 
|
Tar åt och tar åt mig, jag ser inget fel i att be om att bli bannad, så jag lider inte av att någon påpekar det om det är vad du tror. Det är ju knappast jag som började trenden =P
Klart folk förstod basshuntertråden, du är bara sur för att du blir ägd av basshunter.
Jag tycker fortfarande att det låter skabb att ****** runt med allt som rör sig, jag förstår inte varför det ses som "fel" åsikt och något som bör nedvärderas? Alla måste vara lösaktiga och frisläppta för att det är den tiden vi lever i?
Nu kan de väl visserligen få ha knullat omkring ändå men varför skriva att man typ har tröttnat på det och nu vill göra något seriösare? Ger ett seriöst intryck? Men vad vet jag.
|
|
|
2007-04-22, 14:26
|
|
|
Citat:
Tar åt och tar åt mig, jag ser inget fel i att be om att bli bannad, så jag lider inte av att någon påpekar det om det är vad du tror. Det är ju knappast jag som började trenden =P
Klart folk förstod basshuntertråden, du är bara sur för att du blir ägd av basshunter.
Jag tycker fortfarande att det låter skabb att ****** runt med allt som rör sig, jag förstår inte varför det ses som "fel" åsikt och något som bör nedvärderas? Alla måste vara lösaktiga och frisläppta för att det är den tiden vi lever i?
Nu kan de väl visserligen få ha knullat omkring ändå men varför skriva att man typ har tröttnat på det och nu vill göra något seriösare? Ger ett seriöst intryck? Men vad vet jag.
|
Tjejer är skumma helt enkelt.
2007-04-22, 14:29
|
|
Moralistmoderator
Reg.datum: Aug 2003
|
För att ge ett åtminstone halvseriöst svar så tror jag att formuleringar kring att man "tröttnat på att ragga på krogen" (som f.ö. är lika vanliga i kontakannonser författade av yngre - ja, de är betydligt ovanligare hos sextioplussare - HERRAR) inte skall läsas som "jag brukar knyla runt på krogen med varje "skabb" jag hittar" utan som ett försök att poängtera att man inte tror att krogen är the place att hitta någon att dela livet med (vilket den ju trots allt framställs som, särskilt av folk som är angelägna om att få fram att de är "hippa" och "ute i svängen"). Att skriva att man "tröttnat på att leka runt" är inte heller nödvändigtvis att läsa som "jag har knylat runt som fan men nu har jag kommit på Bättre tankar(tm)" utan kan också vara ett sätt att poängtera att man söker en partner, inte något tillfälligt lattjolajban (som ju också söks i mängder på t.ex. Spraydate).
Om man sedan anser att tjejer skall vara virgo intacta för att vara intressanta är det väl bara att ignorera annonser av sådana som låter antyda att de redan är deflorerade (jag misstänker att det kan minska urvalet en aning, dock, särskilt om man är 20+)?
|
|
|
2007-04-22, 14:29
|
|
Banned User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Einar
Vad är det för fel på att flickorna nu letar efter ett mer seriöst förhållande?
Kom att tänka på ett avsnitt av Southpark
- Good for you!
- THAAAAAAAANKS! 
|
Är väl inget, men varför flasha med att hon minsann har fått ****** runt också men att nu så kanske det var dags att göra något seriösare? Krävs jävla mycket skills för att få ****** runt med halva sverige som tjej?
|
|
|
2007-04-22, 14:35
|
|
.....
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
Är väl inget, men varför flasha med att hon minsann har fått ****** runt också men att nu så kanske det var dags att göra något seriösare? Krävs jävla mycket skills för att få ****** runt med halva sverige som tjej?
|
Öh, nej. Du är inte så mycket på krogen va?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41.
|

|