2007-03-12, 15:07
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Nya Magnum Colombia!
Har ni smakat den nya Magnumglassen? Själv slickade jag av sista biten av pinnen för en kvart sen. Underbart god! Den slår nog faktiskt ut min gamla favorit Magnum Mandel från toppen. Har ni inte provat; testa redan idag! Denna glass i det underbara vårvädret är svårslaget!
http://www2.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=29
|
|
2007-03-12, 15:11
|
|
Jag har fel. :(
Reg.datum: Mar 2006
|
Kan ej, deffar
|
|
|
2007-03-12, 15:12
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Oh jag vet vad som händer på fredag.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2007-03-12, 15:14
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ursprungligen postat av Raggis
Kan ej, deffar 
|
Energi in, och energi ut. Sänk ditt fettintag med 21 g, ditt kollisintag med 33 g, och ev. ditt proteinintag med 3,8 g en dag, så får du äta din glass. Om du, liksom jag, inte pallar att räkna om saker i din vardag utan kör på din kostschema till 100%, så får du snällt liksom oss andra vänta till din ätardag. För sådan har du väl, pöjk?
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2007-03-12, 15:44
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2005
|
Nu börjar det ju nästan bli vårväder ute, det tycker jag är värt att fira med en glass även om man deffar.
|
|
|
2007-03-12, 16:59
|
|
Klädsamt knubbig
Reg.datum: Dec 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath
Oh jag vet vad som händer på fredag. 
|
 Underbart god! Dock måste man äta minst två stycken, när man väl unnar sig.
Jag ska testa de andra nya smakerna ett par veckor framöver, jag kan återkomma med resultat på msn.
|
|
2007-03-12, 17:04
|
|
Adam e söt.
Reg.datum: Mar 2004
|
oj jävlar den såg god ut
|
|
|
2007-03-12, 17:05
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Scratch89
Har ni smakat den nya Magnumglassen? Själv slickade jag av sista biten av pinnen för en kvart sen. Underbart god! Den slår nog faktiskt ut min gamla favorit Magnum Mandel från toppen. Har ni inte provat; testa redan idag! Denna glass i det underbara vårvädret är svårslaget!
http://www2.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=29
|
Jag har goda erfarenheter från Colombia så glassen skall avnjutas på fredag.
|
|
|
2007-03-12, 17:10
|
|
|
Citat:
Energi in, och energi ut. Sänk ditt fettintag med 21 g, ditt kollisintag med 33 g, och ev. ditt proteinintag med 3,8 g en dag, så får du äta din glass. Om du, liksom jag, inte pallar att räkna om saker i din vardag utan kör på din kostschema till 100%, så får du snällt liksom oss andra vänta till din ätardag. För sådan har du väl, pöjk? 
|
Nej, har inte ätardagar  Har lyckats avvänja mig. Så, känner inget sug längre  Men, tack för att du tog din tid o redovisa hur jag eventuellt skulle ha gått till väga, om jag nu mot förmodan skulle velat ha ätit en glass
|
|
|
2007-03-12, 17:47
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Citat:
|
Precis. För ätardagar är magiska och då gäller inte kalori in/ut.
Känner man för en glass så tar man en glass. Det behöver inte vara på en ätardag, men man behöver ju inte göra det varje dag heller.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
2007-03-12, 17:49
|
|
Regustered Abuser
Reg.datum: Apr 2006
|
Jag ska nog pröva Magnum Equador Dark och Magnum Strawberry White.
Såg jättegoda ut
|
Konventionell styrketräning
|
|
|
2007-03-12, 17:53
|
|
Adam e söt.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast
Precis. För ätardagar är magiska och då gäller inte kalori in/ut.
Känner man för en glass så tar man en glass. Det behöver inte vara på en ätardag, men man behöver ju inte göra det varje dag heller.
|
de som deffar tänker nog mer i svart eller vitt.
|
|
|
2007-03-12, 19:13
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Cerberus
de som deffar tänker nog mer i svart eller vitt.
|
Tyvärr
|
|
|
2007-03-12, 19:21
|
|
Förslag?
|
Citat:
Nej, har inte ätardagar  Har lyckats avvänja mig. Så, känner inget sug längre  Men, tack för att du tog din tid o redovisa hur jag eventuellt skulle ha gått till väga, om jag nu mot förmodan skulle velat ha ätit en glass 
|
*lyfter på hatten*
Hoppas att du såg den vänskapligt ironiska tonen  Nej, jag har sagt att jag inte ska skriva någon annanstans än i träningsdagboken och i filmtråden, så jag säger adjösan!
|
|
|
|
2007-03-12, 22:21
|
|
Adam e söt.
|
Citat:
Tyvärr 
|
hehe, lugnt! Så är det nog för de flesta som är "fast" i våran träningskultur  på gott och ont förstås.
Personligen får jag nog vänta med att uppnå ngn toppform tills jag fått en balans i mitt vardagliga liv..
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:08.
|

|