Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-26, 08:52   #1
Eva_E
Registered User

Eva_Es avatar

Reg.datum: Aug 2004
Gym i Sigtuna?

Jag ska på kurs i Sigtuna några dagar i början av februari. Vill naturligtvis fortsätta med min vanliga träning så gott det går. Finns det något vettigt gym där, helst med inte alltför hutlösa priser för engångsträning?
Tacksam för tips!

Eva

Jag har en träningsjournal:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=27988

"Impossible is nothing."
Eva_E är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-26, 09:18   #2
Yes
Banned User

Yess avatar

Reg.datum: Aug 2005
Det finns ett litet SATS gym på Stora gatan, bredvid Svensk kassaservice. Fast det tycks sällan vara bemannat utan verkar vara till för medlemmar.

Sen finns http://www.timeoutisigtuna.nu/ uppe vid Stora Brännbo. De har nästan uteslutande Nordic maskiner. Jag skulle nog inte kalla det för vettigt... Vad jag förstått siktar de på att ha ett ganska litet antal medlemmar så jag är inte säker på om du kan träna där enstaka gånger, mer än att prova på en gång.

Om du har bil är det annars inte svårt att ta sig till Märsta. Där har du SATS in mot centrum och sen har du Valsta Sim & Sporthall(där jag brukar träna för övrigt).

Valsta är nog bäst om du vill undvika hutlösa priser. SATS kostar väl 200kr per gång, i Valsta tar de 70-80Kr. Gymet består av två angränsande rum; ett där du har utrymme för lite mer SL/OL-orienterade övningar, och ett rum med lite mer(dock rätt gamla) maskiner. Det är inte jättestort och vissa tider kan det vara en del folk där, men så länge du inte har lite större krav på maskinerna finns nog allt du kan tänkas vilja ha. Största nackdelen är väl att lokalerna inte är så jättefina(och såhär på vintern är det irriterande att de inte har någon parkeringsplats precis utanför ).

Hursomhelst är det vad jag skulle rekomendera.
Yes är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:32.