honeys träning& kostdagbok
Hej Hej!
Har funderat lite på det här ett tag och kommit fram till att det kanske skulle vara bra att starta en liten kost & träningsjournal.
Jag har tränat lite till och från under ca 2 år, mest styrketräning men det hela har gått ganska så upp och ner pga av en ätstörning jag haft en längre tid. Har alltid haft ganska låga tankar om mig själv, både utseende mässigt och om en del andra saker också. Men försöker verkligen komma på bättringsväg nu och komma ur detta.
Under tiden har allt detta lett till att jag gått upp några kilo, det typiska bantningsfenomenet men vill iallafall på bästa möjliga sätt gå ner till min rätta storlek och form.
Väger för tillfället 70 kg till 164 cm och mitt första mål är att gå ner till 64 kg. Så ska försöka ge detta en chans och inte ha brottom denna gång blir ju ändå bara pankaka av allt då.
Skulle verkligen uppskatta synpunkter och förslag på saker om ting som skulle gynna min viktnergång.
Vill också bara säga att detta inte är en deff, utan en start till ett friskare och sundare liv därför ska jag försöka se det långsiktigt.
Skriver mer efter kvällens träningspass.
|