Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-02-14, 16:41   #1
honey
Registered User

Reg.datum: Jan 2007
honeys träning& kostdagbok

Hej Hej!

Har funderat lite på det här ett tag och kommit fram till att det kanske skulle vara bra att starta en liten kost & träningsjournal.

Jag har tränat lite till och från under ca 2 år, mest styrketräning men det hela har gått ganska så upp och ner pga av en ätstörning jag haft en längre tid. Har alltid haft ganska låga tankar om mig själv, både utseende mässigt och om en del andra saker också. Men försöker verkligen komma på bättringsväg nu och komma ur detta.
Under tiden har allt detta lett till att jag gått upp några kilo, det typiska bantningsfenomenet men vill iallafall på bästa möjliga sätt gå ner till min rätta storlek och form.

Väger för tillfället 70 kg till 164 cm och mitt första mål är att gå ner till 64 kg. Så ska försöka ge detta en chans och inte ha brottom denna gång blir ju ändå bara pankaka av allt då.

Skulle verkligen uppskatta synpunkter och förslag på saker om ting som skulle gynna min viktnergång.
Vill också bara säga att detta inte är en deff, utan en start till ett friskare och sundare liv därför ska jag försöka se det långsiktigt.

Skriver mer efter kvällens träningspass.
honey är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-02-14, 17:47   #2
L-Sami
El grande salami

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av honey Visa inlägg

Skulle verkligen uppskatta synpunkter och förslag på saker om ting som skulle gynna min viktnergång.
Vill också bara säga att detta inte är en deff, utan en start till ett friskare och sundare liv därför ska jag försöka se det långsiktigt.
Hitta en motionsform du tycker är roligt, lär dig vad det innebär att äta nyttigt och bra. Välja de nyttiga alternativ framför de dåliga och ät mindre kalorier än vad du förbränner.

Min träning

Bloggen - 160107
L-Sami är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-26, 21:35   #3
Ganymedes
winning

Ganymedess avatar

Reg.datum: Jan 2007
Det blev inget mer?
Ganymedes är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:47.