Nu har jag bett Allan att banna mig tills jag ber om att bli upplåst. Kurslitteraturen för nästa termin kom nu, och jag har inte tid med skapade behov som typ Kollo och MSN. Det finns alltid en vits med att träna sig i självkontroll, men jag föredrar att göra det lätt för mig, och prettolekar kan jag syssla med när jag har gjort allt jag ska.
Vi ses om några månader!
MVH
/Sheo
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
__________________ "Hellre en dålig bastu som används ofta och gärna än en perfekt bastu som sällan eller aldrig har några gäster" - Per Granlund, Svenska Bastuakademin.
__________________ When you wish upon a falling star, your dreams can come true. Unless it's really a meteorite hurtling to the Earth which will destroy all life. Then you're pretty much hosed no matter what you wish for. Unless it's death by meteor.