2005-10-06, 12:55
|
|
Itty bitty teeny weeny bodyfitness string bikiniboy
Reg.datum: Feb 2003
|
HajduMan och polarn tog bilder efter träningen
habba! som sagt, jag och min polare tog bilder efter träningen, mest på mig eftersom att hans intresse för byggning inte e så högt. Tog bilder på mina ben när jag kommit hem pga att det e på tiden att visa de släpande benen...
lägger endast upp gruppbilden
och benbilderna, eftersom att det inte var längesen jag la upp bilder...
p.s är som sagt väldigt bulkad, men eftersom man är i sin bästa ålder så vill jag inte att det ska gå till spillo med bortkastad deffing
|
|
|
2005-10-06, 12:56
|
|
|
2some
Senast redigerad av HajduMan den 2006-09-21 klockan 16:08.
|
|
|
2005-10-06, 13:00
|
|
|
nä, ben bilderna e inte tagna i mitt rum, lillebrorsans
|
|
|
|
|
Fitness4Life
Reg.datum: Jan 2005
|
Tyckte allt såg skitbra ut!
Ps. Gulligt rum du har  Ds.
Edit, fan du hann före
|
|
|
|
|
Finlands svar på Schenkenberg
Reg.datum: Apr 2002
|
Efter en deff hade det sett perfekt ut.
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
|
|
|
|
|
|
The Supermegasized Hobbit
Reg.datum: Sep 2004
|
Benen hänger helt klart med (svårt att avgöra hams dock)  Så väldigt bulkig tycker jag inte du var men det ser riktigt stabilt ut så kör på
|
2005-10-06, 13:03
|
|
|
tackar ni e snabba med svar, ja och jag var snabbare än dig med "edit" hahah =)
Mina hamstrings är nog det bästa jag har på benen, speciellt gluteus...gymröv, skulle villja deffa bort den.....har tyvär inga bilder på hamstringsen för tillfället, och orkar ej ta, får ta med nästa gång..... mer kritik och kommentarer tack
mvh David
|
|
|
2005-10-06, 13:05
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Ursprungligen postat av HajduMan
tackar ni e snabba med svar, ja och jag var snabbare än dig med "edit" hahah =)
Mina hamstrings är nog det bästa jag har på benen, speciellt gluteus...gymröv, skulle villja deffa bort den.....har tyvär inga bilder på hamstringsen för tillfället, och orkar ej ta, får ta med nästa gång..... mer kritik och kommentarer tack
mvh David
|
Ahh kritik får någon annan komma med, jag är mest intresserad av styrkestats och hur länge du tränat?
Skulle vara kul att se dig starta journal, av någon anledning tycker ja din kropp ser bäst ut på kolo
|
|
|
2005-10-06, 13:11
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Ahh kritik får någon annan komma med, jag är mest intresserad av styrkestats och hur länge du tränat?
Skulle vara kul att se dig starta journal, av någon anledning tycker ja din kropp ser bäst ut på kolo 
|
Det var det finaste nån sagt till mig på länge
jag hade nog inte orkat ha en journal =)
men lite stats:
längd: 177 cm
vikt: 83 kg
arm: ca 43-44 cm
Bröst: ca 115
Lår: ca 67 cm
Bänkpress: ca 140 kg, har stått still där länge, pga att jag inte finner intresse att vara stark, är bara ute efter massa.
KnäböJ: kör ej längre pga skada
Andra benövningar: ej lönt att skriva då de skilljer sig från varandra från gym till gym
Hammercurl: 27 kg hantlar, ca 8-10 reps senast (kontrollerad kast med liten dvärg rörelse)
Marklyft: kör inte mer än 150 kg för min svank inte e som den ska
militärpress: 90 kg 8-10 reps
Träningsmetod: dogg crapp
Fråga gärna om ni vill veta nått angående nått
|
|
|
2005-10-06, 13:16
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Det var det finaste nån sagt till mig på länge
jag hade nog inte orkat ha en journal =)
men lite stats:
längd: 177 cm
vikt: 83 kg
arm: ca 43-44 cm
Bröst: ca 115
Lår: ca 67 cm
Bänkpress: ca 140 kg, har stått still där länge, pga att jag inte finner intresse att vara stark, är bara ute efter massa.
KnäböJ: kör ej längre pga skada
Andra benövningar: ej lönt att skriva då de skilljer sig från varandra från gym till gym
Hammercurl: 27 kg hantlar, ca 8-10 reps senast (kontrollerad kast med liten dvärg rörelse)
Marklyft: kör inte mer än 150 kg för min svank inte e som den ska
militärpress: 90 kg 8-10 reps
Träningsmetod: dogg crapp
Fråga gärna om ni vill veta nått angående nått

|
Ja hur länge har du tränat?  Anledning till att jag vill du startar journal är för jag vill se vad för vikter du kör  Maxningar är som sagt ointressanta för oss som är ute efter massa.
Du är lika lång som mig och väger ungefär lika mycket men där slutar likheterna, du kan ju kolla första sidan i min journal om du är intresserad *pekar neråt*
|
|
|
2005-10-06, 13:21
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2003
|
Ser bra ut!  Tyckte benen inte alls släpade men svårt att bedöma utan helkroppsbild.
|
|
|
2005-10-06, 13:23
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2005
|
Citat:
|
Men massa hänger ju ihop med styrka. De flesta olympiapojkar är rätt starka också, om man säger så. =)
|
2005-10-06, 13:23
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av tigerofsweden
Ja hur länge har du tränat?  Anledning till att jag vill du startar journal är för jag vill se vad för vikter du kör  Maxningar är som sagt ointressanta för oss som är ute efter massa.
Du är lika lång som mig och väger ungefär lika mycket men där slutar likheterna, du kan ju kolla första sidan i min journal om du är intresserad *pekar neråt*
|
Jag e 20 år tränat sedan jag var 15 år, men började inte äta ordentligt förräns jag var 17-18 år, ett tecken på det är att jag sedan ett år tillbaka gått upp 7-8 kg rena muskler, vilket jag själv trodde var omöjligt utan prepps...
jag kollade din journal nu, och man måste som sagt börja nånstans, kör stenhårt, ät bra och ofta, sen så fixar tiden resten....svårare än så är det inte =)
|
|
|
2005-10-06, 13:24
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksatan
Men massa hänger ju ihop med styrka. De flesta olympiapojkar är rätt starka också, om man säger så. =)
|
självklart, men menade bara att jag hellre kör 20 kg mindre än 20 kg för mycket om jag inte kan kontrollera rörelsen....
|
|
|
2005-10-06, 13:29
|
|
Fitness4Life
|
Citat:
Jag e 20 år tränat sedan jag var 15 år, men började inte äta ordentligt förräns jag var 17-18 år, ett tecken på det är att jag sedan ett år tillbaka gått upp 7-8 kg rena muskler, vilket jag själv trodde var omöjligt utan prepps...
jag kollade din journal nu, och man måste som sagt börja nånstans, kör stenhårt, ät bra och ofta, sen så fixar tiden resten....svårare än så är det inte =)
|
Önskar man börjat i din ålder  Aja du har fått fina resultat, borde vara nöjd!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:49.
|

|