Är tillbaka ifrån ett steel-metal-robot-motherfucking-über-SS-waffen pass!
Det blev lite knäböj, jag är pinsamt svag i böjarna men det var bra för att sätta igång flås- och pruttmaskineriet. Körde ett par 5 - 6 set tills jag höll på att fastna i en otroligt porrig ställning som otroligt graciös avslutning. Tänkte fisa för att få med mig kraft uppåt men finnen var sur som fan att SSK låg under med 3 - 0 mot bajs-Timrå så jag tyckte att det var opassande.
Sedan gick jag över till hacken iaf. Jag var mörbultad från böjjarna men gav mig trots detta, fan på att köra den här jävla övningen oxå. Det blev 4 - 5 set här. Sedan varvade jag med 2 set benpress som en fin och nätt avslutning.
Sedan gick jag över till baksida lår, tror inte ens att jag har en muskel där men det blev några set där oxå.
Sedan var jag heelt jävla slut, orkade inte köra några vader Matte! Din syster ska tycka om mig för den jag är kom jag på, så därför valde jag att inte köra. (Btw, varför kom hon fram och hälsade på TK i fredags och sedan sprang iväg lika raskt som hon hade kommit fram? Roid-rage?

)