2016-08-22, 09:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2007
|
Fight till döden. X vs Y
Egna spekulationer, egna fighter, egna regler (insprirerad av Hafthor mot björnen tråden)
I vanlig ordning börjar TS;
Vem vinner i en fight till döden
1.
Hafthor Bjornsson VS Militärtränad Schäfer
Båda är nakna, ingen utrustning.
2.
Du själv VS Militärtränad Schäfer
Du har en morakniv, schäfern naken.
3.
Hafthor Bjornsson VS Stefan Holm
Hafthor är naken, Stefan har en morakniv.
Brukar spekulera rätt mycket om det själv.. Typ min sambo mot svärmor eller grannen mot lillebror osv. (vet inte vad det är för fel på mig)
Spinn gärna vidare!
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
|
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
|
|
|
|
2016-08-22, 09:22
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2008
|
1. Hafthor om han inte är rädd för hundar.
2. Jag.
3. Stefan, med kniv har man en otrolig fördel.
|
|
2016-08-22, 09:29
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Peter.B
2. Jag.
|
Sån jäkla fördel ger inte en kniv om man möter någon som är orädd, enda chansen är att lyckas sätta kniven i hjärtat i första hugget, spelar ingen roll om du skär någon 100 gånger om det inte är direkt dödligt om han bara fortsätter komma mot dig och får tag på dig och är större och starkare och skickligare är det kört. Hafthor knäcker nacken på Stefan även om han är stucken i armar och ben och mage.
Senast redigerad av anvihl den 2016-08-22 klockan 09:31.
|
|
|
2016-08-22, 09:35
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Raschmus
Egna spekulationer, egna fighter, egna regler (insprirerad av Hafthor mot björnen tråden)
I vanlig ordning börjar TS;
Vem vinner i en fight till döden
1.
Hafthor Bjornsson VS Militärtränad Schäfer
Båda är nakna, ingen utrustning.
2.
Du själv VS Militärtränad Schäfer
Du har en morakniv, schäfern naken.
3.
Hafthor Bjornsson VS Stefan Holm
Hafthor är naken, Stefan har en morakniv.
|
1. Hafthor
2. Jag
3. Hafthor
Förklaring: Hunden är givetvis livsfarlig men inte tillräckligt stark för att Hafthor inte skulle kunna värja sig. Annan sak om det var ett större rovdjur. Hafthor värjer sig och kan sedan mata slag och sparkar alternativt bryta nacken av hunden tills det att den dör.
Även jag kan värja mig tillräckligt mycket mot hunden för att kunna få in en kniv i kroppen på hunden, då är denna körd.
Även om Stefan Holm får in en stöt med kniven så lär inte EN enda stöt sinka Hafthor tillräckligt mycket. Stor chans att Hafthor t.o.m. går oskadd ur fighten, skulle väl vara Holms snabbhet som talar för att han hinner få in en stöt.
5K: 17:43 6-timmars: 75,1 km 24-timmars: 186,91 km
|
|
|
2016-08-22, 09:38
|
|
Registered User
|
Jag har en klassiker som jag och mina kompisar har diskuterat flitigt:
1. Du vs 15 kg gädda i vatten upp till dina bröstvårtor. Du är naken och gäddan gör allt i sin makt för att döda dig.
2. Hafthor vs Conor McGregor, båda är nakna och inställda på att slåss till döden.
Senast redigerad av MackeJuve den 2016-08-22 klockan 09:40.
|
|
|
2016-08-22, 09:38
|
|
Getar
Reg.datum: Sep 2008
|
Citat:
2. Jag.
|
Du har inte sett GoT märker jag!
|
|
|
2016-08-22, 09:48
|
|
BÄNKPRESSARE
Reg.datum: Nov 2007
|
Raschmus vs. homosexuell-rapist-Hafthor Bjornsson.
Båda är nakna.
Varför skulle man faktakolla sånt som stödjer ens åsikter lol
|
|
|
|
2016-08-22, 09:50
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av ARMSTARK
Raschmus vs. homosexuell-rapist-Hafthor Bjornsson.
Båda är nakna. 
|
Hafthor. Jag hade troligtvis brutit nacken på mig själv samma sekund matchen drar igång.
Om jag ser en snigg tjejen moste jag ge till henne stor knull hehehe :P
|
Citat:
Ursprungligen postat av hibbe
Bara jag bygger muskler o ser kriminell ut är det chill
|
Citat:
Ursprungligen postat av Yes
Bland kycklingar är det lätt att vara tupp.
|
|
|
|
2016-08-22, 09:53
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av anvihl
Sån jäkla fördel ger inte en kniv om man möter någon som är orädd, enda chansen är att lyckas sätta kniven i hjärtat i första hugget, spelar ingen roll om du skär någon 100 gånger om det inte är direkt dödligt om han bara fortsätter komma mot dig och får tag på dig och är större och starkare och skickligare är det kört. Hafthor knäcker nacken på Stefan även om han är stucken i armar och ben och mage.
|
Jo, det har man. Har du testat att slåss med någon med kniv som inte är full och verkligen vill skada dig? Testat att träna försvar mot kniv i full hastighet? Hafthor skulle inte hinna åsamka nog med skada innan han föll ihop av alla skär-/sticksår. Speciellt om Stefan har minsta koll på vart han ska sticka/skära.
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve
Jag har en klassiker som jag och mina kompisar har diskuterat flitigt:
1. Du vs 15 kg gädda i vatten upp till dina bröstvårtor. Du är naken och gäddan gör allt i sin makt för att döda dig.
2. Hafthor vs Conor McGregor, båda är nakna och inställda på att slåss till döden.
|
De här var bra! 1. Är oklart. Vill tro att jag skulle kunna knäcka nacken på den, men fan inte helt självklart. Kanske gäddan?
2. McGregor tror jag, men svårt med den extrema viktskillnaden. Hafthor skulle ha en chans, även om jag tror på Conor 9 gånger av 10.
Citat:
Ursprungligen postat av 4623
Du har inte sett GoT märker jag!
|
Jo, allt som kommit ut. Men folk underskattar kniv enormt.
|
|
2016-08-22, 10:00
|
|
Registered User
|
Citat:
De här var bra! 1. Är oklart. Vill tro att jag skulle kunna knäcka nacken på den, men fan inte helt självklart. Kanske gäddan?
2. McGregor tror jag, men svårt med den extrema viktskillnaden. Hafthor skulle ha en chans, även om jag tror på Conor 9 gånger av 10.
|
Mina tankar:
1. Gäddan kommer med otrolig fart när den attackerar, den är svår att få grepp om(hal). Den kommer ju dock inte att bita av något på dig utan den stora skadan sker ju i form av att du förlorar blod. Blir det en väldigt lång fight så får du det svårt skulle jag tro. Men får du grepp om gälar eller något och får tag i den så vinner du ju. Jag tror du vinner, men jag är med lite osäker
2. McGregor kan ju feglira och bara sparka på Hafthors ben och sedan dra sig tillbaka. Sannolikheten att Hafthor får tag i Conor är inte särskilt stor. FÅR Hafthor tag i Conor är han dock körd. Conor vinner.
|
|
|
2016-08-22, 10:05
|
|
Registered User
|
Hahaha jag har en till:
1. Alla människor på jorden vs alla djur på jorden, insekterna är inte med.. Alla djur går bananas och bestämmer sig för att ha ihjäl människorasen. Attacken är inte samordnad eftersom att djur är dumma i huvudet, de bestämmer sig bara för att nu får det vara nog och attackerar hej vilt.
2. Samma fast nu är insekterna med.
Senast redigerad av MackeJuve den 2016-08-22 klockan 10:06.
|
|
|
2016-08-22, 10:05
|
|
Registered User
|
Citat:
Mina tankar:
1. Gäddan kommer med otrolig fart när den attackerar, den är svår att få grepp om(hal). Den kommer ju dock inte att bita av något på dig utan den stora skadan sker ju i form av att du förlorar blod. Blir det en väldigt lång fight så får du det svårt skulle jag tro. Men får du grepp om gälar eller något och får tag i den så vinner du ju. Jag tror du vinner, men jag är med lite osäker
2. McGregor kan ju feglira och bara sparka på Hafthors ben och sedan dra sig tillbaka. Sannolikheten att Hafthor får tag i Conor är inte särskilt stor. FÅR Hafthor tag i Conor är han dock körd. Conor vinner.
|
Håller med dig om 1. Segt om gäddan lyckas bita en i någon viktig åder. Men man borde kunna få den att bita en i handen och då använda det som ett grepp i munnen för att hålla fast den och bryta nacken.
2. Jag tror faktiskt att Conor har en chans i alla distanser, men klarar sig bäst genom att peta slag och sparkar snabbt och flytta ut tills Hafthor gasar och till slut även faller ihop av skadan. Även i clinch eller på marken borde Conor kunna utstå tillräckligt för att lyckas svepa eller ta sig upp. Sen börjar det om, fast Hafthor är tröttare.
|
|
2016-08-22, 10:06
|
|
Registered User
|
Citat:
Hahaha jag har en till:
1. Alla människor på jorden vs alla djur på jorden. Alla djur går bananas och bestämmer sig för att ha ihjäl människorasen. Attacken är inte samordnad eftersom att djur är dumma i huvudet, de bestämmer sig bara för att nu får det vara nog och attackerar hej vilt.
|
Om insekterna är med djuren vinner djuren utan tvekan, snabbt också. Om de inte är med tar det bara längre tid, men djuren vinner.
|
|
2016-08-22, 10:08
|
|
Registered User
|
Citat:
Om insekterna är med djuren vinner djuren utan tvekan, snabbt också. Om de inte är med tar det bara längre tid, men djuren vinner.
|
Redigerade och delade upp det i två scenarion. Jag tror att djuren får det svårt utan insekterna. Det är ju inte jättesvårt att ta skydd och skjuta på avstånd mot djur om inte insekterna är med. Insekterna däremot kommer ju in på alla möjliga ställen.
|
|
|
2016-08-22, 10:11
|
|
Deffa suger fett!
Reg.datum: Jul 2003
|
Säger bara,
Hafthor vs Mig själv.
Haffe har morakniv och döds-schäfer - jag är naken.
Jag vinner, resten får du räkna ut själv.
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:04.
|

|