Jag kommer bara slarva bort roboten om jag köper en, så jag ser inte fram emot det.
Den på videon är ju rätt stor (ca 160 cm lång?) , hur ska du lyckas slarva bort den? Bor du i ett
Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
Jag ser fram emot det. Om den kan städa, spela musik och laga tacopaj så betalar jag skyhöga summor
Jag läste på reddit att det var en som skrev att den dagen man kan få en robot att laga kladdkaka i köket, komma in med den till dig på sängen, städa bort alla smulor efter dig och sen gå ut och diska tallriken efter är den dagen då vi har "vunnit" som civilisation.
Ser verkligen fram emot robot betjänter.
Senast redigerad av XXXL den 2015-01-28 klockan 01:32.
Jag läste på reddit att det var en som skrev att den dagen man kan få en robot att laga kladdkaka i köket, komma in med den till dig på sängen, städa bort alla smulor efter dig och sen gå ut och diska tallriken efter är den dagen då vi har "vunnit" som civilisation.
Sexrobotar kommer anlända långt innan kladdkaksrobotar.
Det beror vilken man kör på. Min roomba klarar trösklar och mattor, men som jag har fattat det är den billigare Philipsen inte speciellt bra på annat än plana ytor. Sedan har jag sett till att dra kablar längs lister och sett till att merparten av lägenheten går att nå utan att flytta på något.
__________________ Journal - 110 Bänk 150 Böj 195 Mark @ ~90 kilo svag
Sexrobotar kommer anlända långt innan kladdkaksrobotar.
Jag ser inte det som något problem, folk som köper sex har oftast mycket pengar och är villiga att spendera där efter. Så om hela industrin finansieras med hjälp av kåta japaner så, visst varför inte.