Har faktiskt redan börjat i måndags och är klar så här kommer en lååååång update på alla 3 pass
Rygg och bröst
Chins(kip orkar fan knappt ändå) 6/8 reps 7 sets tog slut för jag slet upp en förhårdnad som fan... så jag lindade handen med en pappersbit det såg ju lagom sexigt ut!
Hantelpress 10x10 15kg gick ganska enkelt i mitt tycke om man jämför med chinsen.
Kände mig inte fysiskt utmattad som då man kanske har bombat på ett vanligt styrkepass eller nyss avslutat ett droppset. Utan mer illamående och "slut" på ett sätt jag inte kan beskriva. Vi får la se resultatet efter 6 veckor. Känner dock av idag en ordentligt träningsvärk i biceps, har som sällan träningsvärk längre men idag känns det fan, tagit mycket stryk under chins och hantelpressen? Även bra värk i övre rygg. Bra idé att dokumentera med bilder samt måttbandet för att se eventuell förändring?
På kvällen blev det något halvhjärtat discopass med polarna, lite biceps, dips, inc bänk, benböj samt 500m rodd som någon slags tävling (jag tjuvstarta så jag vann

)
Ben och mage
Benböj:
10 62,5kg
10 62,5kg
10 62,5kg
10 62,5kg
10 62,5kg
10 62,5kg
10 62,5kg
10 70kg glömde lasta av polarens vikt, märkte det efter 3 reps så jag fortsatte bara
10 62,5kg
10 62,5kg
Lutande sit-ups:
10x10 KV
Assistansövningar:
Sittande vadpress:
3x15 20kg lite vikt men var krampig i vaderna då jag provade 40kg
Rotary torso:
3x15 20kg blev totalt 90 reps eftersom man kör 15 åt ena sidan och 15 åt andra
Kommentar: Riktigt bra pass, fick bra kontakt i övningarna. Känns som man springer mot en målgång. 30, 20, 10 reps kvar!
Armar och axlar
Dips
10x10 de sista 5 set körde jag 5, kort vila, 5 igen för jag var så jävla utpumpad... Jag vet verkligen inte hur jag tog mig igenom till 100 reps, men jag gjorde ju det så
Militärpress
10x10 med en jävla massa omständigheter. Provade först 35kg och jag orkade fan inte ett set, lastade av och körde 3 set sen var jag helt utmattad. Vid det här laget var jag helt clueless, vad i helvete ska jag göra nu detta är ju så jävla pinsamt, svag som fan eller? Slutade med att jag avslutade mina sista set i smithen utan vikter... Så pass jävla utmattad var jag, fick knappt upp de sista repsen i vissa set!
Avslutningsvis slog jag ihop bicepscurls och axelpress till ett superset.
ez-stång 5kg på varje sida (vad väger en ez, 12,5kg?)
10kg i vardera hand till axelpressen.
3x12.