2013-08-12, 18:47
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2007
|
Synpnkter och tips på Gladiatoransökningsvideo!
Halloj, länge sedan!
Tänkte höra om ni vill komma med synpunkter och tips innan vi skickar in videon till Gladiatorerna!
Lite mer böj och mark känns som en bra grej på lite sikt! Styrka i överkropp i förhållande till vikt känns som att det är klart!
Tackar på förhand!
|
2013-08-12, 19:04
|
|
Trankil.
Reg.datum: Feb 2002
|
Det var en rätt snygg video!
Lycka till
|
|
|
2013-08-12, 19:13
|
|
Ge mig nått fint nu!
Reg.datum: Feb 2004
|
Vill se några tunga lyft och lite mer charm i videon. Lite kaxiga blickar. Helst tycker jag du ska sätta upp en helkroppsfigur i papper på Ako och sen roundkicka den.
|
|
|
2013-08-12, 20:21
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2005
|
Inga tips tyvärr, men önskar lycka till. Ser ut som du har fina chanser att komma långt.
|
|
|
2013-08-12, 20:35
|
|
Banned User
Reg.datum: Jun 2012
|
Det kungligaste är när ungarna sitter på dig.
Angels förslag är bra, du lär sticka ut. Men lite mer massa skulle nog kanske inte skada om man kollar på hur de andra gladiatorerna ser ut.
|
|
|
2013-08-12, 20:44
|
|
Ölkonnässör
|
Mm, du är förhållandevis lätt i gladiatorsammanhang. Du borde trycka lite på snabbhet kanske?
2013-08-12, 21:01
|
|
Jag har klamydia
Reg.datum: Jan 2008
|
1. Jag förstår inte vad du gör vid repet. Du går fram, tar tag. Sen klipps det till en stillbild på dig. Sen går du bort från repet.
2. Inte ditt namn i Old English på slutet. Inte.
Annars var det fint.
|
|
|
2013-08-12, 22:07
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Mm, du är förhållandevis lätt i gladiatorsammanhang. Du borde trycka lite ?
|
|
|
|
2013-08-12, 22:09
|
|
Registered User
|
Bör kanske tillägga att det är jag som klippt och filmat, inte jag på filmen med andra ord. Jag är styrkelyftare … puh!
Citat:
Ursprungligen postat av Pudzianovski
Det var en rätt snygg video!
Lycka till 
|
Bockar vigt!
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Vill se några tunga lyft och lite mer charm i videon. Lite kaxiga blickar. Helst tycker jag du ska sätta upp en helkroppsfigur i papper på Ako och sen roundkicka den.
|
Tänkte att det var svårt med tyngre snygga lyft på 68 kilo kroppsvikt och att det därför var bättre med smidighet och liknande.
Citat:
Ursprungligen postat av VoDaresVins
Inga tips tyvärr, men önskar lycka till. Ser ut som du har fina chanser att komma långt.
|
Tack och bock!
Citat:
Ursprungligen postat av tjing
Det kungligaste är när ungarna sitter på dig.
Angels förslag är bra, du lär sticka ut. Men lite mer massa skulle nog kanske inte skada om man kollar på hur de andra gladiatorerna ser ut.
|
Men det gäller väl mest brottningen och gatloppet, där tänker jag att han trots allt kan komma undan?
Citat:
Mm, du är förhållandevis lätt i gladiatorsammanhang. Du borde trycka lite på snabbhet kanske?
|
Bra idé!
Citat:
Ursprungligen postat av Morrris
1. Jag förstår inte vad du gör vid repet. Du går fram, tar tag. Sen klipps det till en stillbild på dig. Sen går du bort från repet.
2. Inte ditt namn i Old English på slutet. Inte.
Annars var det fint.
|
Bra observerat! Det är ett klipp som kommit bort i redigeringen. Typ halvägs upp i repet! Tackar!
Tur, det är inte Old English! Men en kusin typ! Vad är det för fel på frakturstil? Älskar inte alla det?
Tackar!
|
2013-08-12, 22:32
|
|
Ölkonnässör
|
Musiken är jävligt ostig, samma med typsnittet på slutet, men är inte det lite vad man förväntar sig? Töntigheten är ju lite av charmen, jag tycker du kan köra på det.
För snabbhet explosivitet skulle du kunna ha ett klipp där du flyger över en vägg på en hinderbana, eller klättrar snabbt som fan upp för en klättervägg, kanske slänger dig mellan två handgrepp eller så? Kanske 2 sekunder av jävligt explosivt hopprepshoppande? scenen med barnen kanske du kan klippa om lite, den är lite konstig med sina vinkelbyten tror jag?
2013-08-12, 22:47
|
|
Registered User
|
Citat:
Musiken är jävligt ostig, samma med typsnittet på slutet, men är inte det lite vad man förväntar sig? Töntigheten är ju lite av charmen, jag tycker du kan köra på det.
För snabbhet explosivitet skulle du kunna ha ett klipp där du flyger över en vägg på en hinderbana, eller klättrar snabbt som fan upp för en klättervägg, kanske slänger dig mellan två handgrepp eller så? Kanske 2 sekunder av jävligt explosivt hopprepshoppande? scenen med barnen kanske du kan klippa om lite, den är lite konstig med sina vinkelbyten tror jag?
|
Musiken är från Terminator, tänker att det passar ändamålet.
Klippet med barnen håller sig inom 180 °, tanken med bakifrånvinkeln var att något tydligare etablera att benen/fötterna är i TRX-band.
|
2013-08-12, 23:07
|
|
Ölkonnässör
|
Citat:
Ursprungligen postat av daks
Musiken är från Terminator, tänker att det passar ändamålet.
|
Ja, det är ju den, eller rocky montage eller eye of the tiger eller liknande som brukar figurera, helt ok för sitt syfte
2013-08-13, 05:12
|
|
Jag har klamydia
Reg.datum: Jan 2008
|
Är det barn i juryn också, eller hur funkar det?
|
|
|
2013-08-13, 06:32
|
|
Ge mig nått fint nu!
|
Skippa barnen, släng dig i ringar och roundkicka karbonkopia av Ako!!
|
|
|
2013-08-13, 06:34
|
|
Banned User
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av Angel
Skippa barnen, släng dig i ringar och roundkicka karbonkopia av Ako!!
|
hahah, +1!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:17.
|

|