2012-01-04, 01:57
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2012
|
Hur såg eran väg ut till toppen?
Hallå, en snubbe här som behöver lite motivation 
Så jag undrar om ni vill berätta om eran ''resa''.
När börja ni träna? varför?
Vad har ni gjort för att blivit den ni är?
Kanske får höra nåra historier som kan ge en bra förebild, haha
|
|
|
2012-01-04, 02:07
|
|
Pissening, no homo.
Reg.datum: Dec 2008
|
Folk började tjafsa mer och mer med mig när jag var runt 14år. Tänkte att det var lika bra att ha oddsen på sin sida om det blev slagsmål.
Började följa min bror till gymmet varje dag och har fortsatt med det i 4-5år och många år till lär det bli. Det ena ledde till det andra och jag började tävla i bänkpress och hann ställa upp på ett SM och ta SM-Guld innan bänkpresströj-åldern var inne.
Skulle kännas som en liten seger.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
|
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
|
|
|
|
2012-01-04, 02:19
|
|
Lök
Reg.datum: Jun 2010
|
Jag är inte där än, och jag kommer förmodligen aldrig komma dit för varje gång det börjar gå bra så river man upp gamla skador vilket resulterar i utesluten träning i flera månader. Där har du motivation så det räcker och blir över!
|
2012-01-04, 03:04
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi
Folk började tjafsa mer och mer med mig när jag var runt 14år. Tänkte att det var lika bra att ha oddsen på sin sida om det blev slagsmål.
Började följa min bror till gymmet varje dag och har fortsatt med det i 4-5år och många år till lär det bli. Det ena ledde till det andra och jag började tävla i bänkpress och hann ställa upp på ett SM och ta SM-Guld innan bänkpresströj-åldern var inne.

|
Låter bra, SM till och med! Härligt
|
|
|
2012-01-04, 08:08
|
|
Visa mig ditt anal.
Reg.datum: Dec 2010
|
Var överviktig och ville inte vara som alla andra, samt för att kompensera min average penis.
|
|
|
2012-01-04, 08:57
|
|
Världens Största Kyk®
Reg.datum: Jan 2004
|
Ensam i världen, med övervikt och extremt dåligt självförtroende, knatade jag en dag till Nautilus Gym (slutet av 80-talet). Efter ett ordentligt intropass med mycket inspiration från instruktören så köpte jag ett kort. Tre år senare var jag själv instruktör. Min kroppsliga förändring var så stor (jag fixade även frisyren, började sola, köpa nya kläder osv) att folk jag inte träffat på ett par år inte kände igen mig.
Senast redigerad av MasterChief den 2012-01-04 klockan 08:59.
Anledning: Stavfel
|
|
|
2012-01-04, 09:00
|
|
Banned User
Reg.datum: Aug 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Grazzafukkinrazzi

|
Du förlorar nog vartenda slagsmål ändå.
|
|
|
2012-01-04, 12:24
|
|
Amiga forever
Reg.datum: Feb 2003
|
var min kusin som fick mig att börja träna, han var hur stor som helst tyckte man på den tiden, ville få exakt den fysiken, så jag satte igång och testade mig fram i gym världen.
på den tiden så tränade man hemma, men övergick rätt så snabbt till SAK. efter några års träning så hade man fått kusinens fysik och hade då planer på att börja träna/tävla med starke anders och company, men en mindre skada i axeln fick mig att tänka om..blev ett avbrott från träningen en period, men återvände då allt kändes bra och bytte då gym och inställningen då var bara att träna för att det var så kul...sen har det bara tuffat på, år efter år och större och större har man blivit och för inte allt för långe sedan så lämnade man sitt gamla gym och bytte till golds.
många juveler har man stött på under åren, mycket sne vägar man som tur är en massa raka med, enorma summor pengar på tillskott(i början) och en helvetes massa "gör så här så får du bäst resultat" snack från juvelerna..men i slutändan så står man här nu med en fysik som jag är så stolt över.
tja, det var väl min historia gällandes träningen det
|
"Stora tänkare har alltid mött kraftig opposition från mediokra tänkare"
Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information
Senast redigerad av mangemani den 2012-01-04 klockan 12:25.
|
|
|
2012-01-04, 12:25
|
|
Pissening, no homo.
Reg.datum: Dec 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty South
Du förlorar nog vartenda slagsmål ändå.
|
Japp, lila och strandad i varenda fight.
Skulle kännas som en liten seger.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Langster
Hur vågar ni ifrågasätta det faktum att jag är mer värd än en neger?
|
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken
jag kommer lämna mina föräldrar här på jorden medan jag dör, allt tack vare monster energy.
|
|
|
|
2012-01-04, 14:38
|
|
Registered User
|
Bra historier...
|
|
|
2012-01-04, 15:13
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Toppen?
Men iaf. Ville bli stark, ända sen jag var liten. Började inte styrketräna i mellanstadiet pga en idrottslärare som varnade mig för det. Började träna vid 17. Insåg efter några år när man började reflektera över saker och ting att min livslust fanns enbart om jag tränar regelbundet. Så det motiverade mig att fortsätta. Nu är det helt enkelt bara så kul att det inte går att sluta.
|
C4L
Senast redigerad av Sniggel den 2012-01-04 klockan 15:15.
|
|
|
2012-01-04, 15:19
|
|
El grande salami
Reg.datum: Jul 2006
|
Bra resultat av styrketräning gjorde att jag fortsatte, när jag märkte att jag svarar bra på styrketräning, så körde jag på, utvecklades bra. Nu idag är det en rutin att gå till gymmet 3-4 gånger i veckan och det är en stor del av vardagen. Lika naturligt som att gå till ICA och handla mat och mjölk.
|
|
|
2012-01-04, 16:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2009
|
Citat:
När börja ni träna? varför?
|
var liten och klen, ville bygga självförtroende och bli större..
Citat:
Vad har ni gjort för att blivit den ni är?
|
träna sautan, ätit sautan, läst på och tränat lite till, jajemen..
|
2012-01-04, 16:26
|
|
Living the good life
Reg.datum: Jul 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief
Ensam i världen, med övervikt och extremt dåligt självförtroende, knatade jag en dag till Nautilus Gym (slutet av 80-talet). Efter ett ordentligt intropass med mycket inspiration från instruktören så köpte jag ett kort. Tre år senare var jag själv instruktör. Min kroppsliga förändring var så stor (jag fixade även frisyren, började sola, köpa nya kläder osv) att folk jag inte träffat på ett par år inte kände igen mig.
|
Har du några bilder ifrån förändringen?
|
2012-01-04, 16:38
|
|
Registered User
|
Lägg gärna upp bilder på förändringarna som The_RobRoy även sa!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:59.
|

|