Dagens 2 pass; 9/2
1: 30 min morgonspinning.
Härligt. 2a gången i mitt liv jag går på ett spinningpass och den här gången gick det mkt bättre än den förra då jag reglerade motståndet lite bättre

.
Det var riktigt svettigt och damen som ledde passet sjöng så det stod härliga till medan vi trampade. Härlig början på dagen.
Värmde upp med lite 5 min barfotalöpning och en kvarts promenad.
2. Jogg; 4.68 km/ 36 min.
Gah. Vet inte hur det står till på löpfronten. Efter 1-1.5km får jag någon slags blockering. Ett negativitetsblock rasar ned i huvudet på mig!
"Du kan inte. Du är så långsam. Du går bara sönder. Herregud vad långsamt det går."
Jag vet inte varför, men i samband med dessa tankar upphör andningen att fungera som den ska också

. Usch.
Så jag stannade och var precis beredd på att gå
emot åkriktningen(!!) tillbaka till starten av spåret där bilen väntade, åka hem och ge upp då jag bestämde mig.
Släppa av på tidskraven och bara ta sig framåt sträckan jag tänkt (som jag inte riktigt kom upp i), skitsamma om jag inte kom "i mål" förrän imorrn.
Det var ingen rolig runda alls, men nyttig, lite insikt skadat aldrig.
Rent kroppsligt var det ingen fara efter spinningen, lika snubblig som förra gången men inte trött i benen värt att nämna. Elljusspåret som jag joggade runt är dock väldigt platt så en rejäl backe hade säkert känts på lite mer.