2020 är jag 41 år gammal.
Jag är ensamstående el särbo, min son är 14 år (OMFG), men ovanligt trevlig sådan.
(Seriöst.. finns det trevliga fjårtisar el är jag åldersrasist nu?)
Han har fri tillgång till kvarg, lax, kycklingfiléer, ägg och menyn består till vardags av husmanskost á la King Grubs Kokbok (utgiven 2015?) samt obegränsade mängder fin choklad. Kanske även lakrits. Vi har ett komplett hemgym och han får ägna fritiden åt whatever han tycker är skoj, förhoppningsvis har han precis som mig lätt för sig i skolan så han slipper sitta med läxor (eftersom han slänger ett öra åt lärarna, riktigt bra sådana förresten!, på lektionstid) och kan använda tiden roligare. Eller så får han vara precis hur han vill, emo punk plugg nörd *insert whatever nytt påhitt*, bara han är lycklig.
(FINNS det lyckliga fjårtisar el är jag åldersrasist nu igen?)
El iaf, på väg att bli lycklig, och behandlar andra bra.
Jag har äntligen fått ändan ur och är inte överkvalificerad i mitt yrke, rbetet är lagom krävande och jag behöver och genomför ständig kompetensutveckling med glädje och bravur (även om arbetet bara är en liten del av den jag är).
Har åkt vasaloppet och inte haft några längre träningsuppehåll utan har en frisk sund stark kropp, som är lite snygg me!

Dessutom har mina bröst på något oförklarligt sätt växt helt utan operation, och roar både mig och andra genom sin fluffighet.
Ja men vaddå, mkt kan hända på 10 år! Big boobs vill väl alla klämma på, nån gång i livet.
Den där systemkameran jag suktat efter släpar jag på i tid och otid och lyckas då och då med mästerverk. Har bättre diciplin på målningen och ffa har jag utvecklat min abstrakta konst. Har en sommarstuga mitt i ingenstans i hembygden där man kan springa näck och ha det jävligt tyst el låta de enormt bra högtalarna gå varma. Plockar så mkt bär att jag självförsörjer mitt behov, i övrigt träffar jag kompisar en hel del, pillar navel, skrattar varje dag. Alla jag tycker om är lyckliga och mår bra.
Var el hur jag bor är inte så viktigt, men sätter min prägel på hemmet och älskar att vistas både där och bland folk och fä, har även en självgående dammsugare.. så om man så vill äta kakor i sängen är det ok.
(jo, den här modellen kan även klättra och dammsuga sängar, STFU det här är min fantasi ; )).
Typ - nästan som nu, fast version 2.0.
Me like!