Startar upp en ny journal (i den här avdelningen denna gång) jag siktar på att göra comeback på SL-flaket någon gång i framtiden. Just nu är dock läget förtvivlat då jag legat sjuk sen 28 december och inte har kunnat träna något sedan dess. Magsjuka och kraftig luftvägsinfektion och till råga på allt dessutom Twar i kroppen har slagit ut kroppen nästan helt!
Det värsta har dock illamåendet varit för att ha spykänsla 20 timmar per dygn i en månad smakar just spya! Känns som himmelriket ”att bara vilja” spy 6 timmar per dygn nu.
Börjar nu tack och lov kvickna till något men definitivt är en lång uppbyggnadsperiod att vänta. Kanske kan vikterna vara någorlunda till sommaren om jag får träna på utan större avbrott.
Har på den här korta tiden gått ned 10 kg i vikt och det är inte fettet som reducerats om man säger som så. Nå hur som helst så är det faktiskt bara att gilla läget och konstatera att det ännu en gång bara är att ”Börja om från början” som gäller….
Men det finns ett talesätt som lyder att den som inte dåras av framgång blir inte heller knäckt i motgång och det tycker jag stämmer bra på mig själv, men vid närmare eftertanke så undrar jag om jag har haft någon större framgång någon gång överhuvudtaget
Hoppas kunna skriva in årets första pass fortast möjligt!
Hej svejs