Behöver ta mig till Linköping den fjärde juni. Funderar på om jag missat något möjligt transportsätt. Det jag tittat på nu är tåg som kostar RÖV men tar "bara" tre timmar. Buss (Swebus Express) tar FYRA timmar men priset är mer överkomligt - ca 350 kr. Fler förslag?
http://www.Bus4You.se. Sitter på den just nu, på väg hem till Göteborg från Linköping & Blodomloppet. Inga byten.
AC, läderfåtöljer och Internet. Bättre än tåg, och nästan lika bra som X2k!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Edit: Från centralstationen i Linköping antar jag att det blir...
Buss 12. Gå av vid "forskningsbyn". Buss 249 går där med och med den kommer du närmare men jag vet inte hur ofta den går så jag vet i fan om den är bättre. Buss 20 kan du nog också komma nära med. Det är en direktbuss och åker direkt upp till universitetområdet och mjärdevi.
12 och 20 går 3 ggr i timmen eller nåt sånt.
Buss 12. Gå av vid "forskningsbyn". Buss 249 går där med och med den kommer du närmare men jag vet inte hur ofta den går så jag vet i fan om den är bättre. Buss 20 kan du nog också komma nära med. Det är en direktbuss och åker direkt upp till universitetområdet och mjärdevi.
12 och 20 går 3 ggr i timmen eller nåt sånt.