Tjena! Lurkat runt lite fram och tillbaka ett tag och nu bestämde jag mig för att göra en journal, Vill ha lite feedback på vad som släpar och liknande.
Just nu kör jag ett schema som många säkert tycker är extremt men tro fan att man måste vara extrem för att bli bäst, jag växer som ett odjur på en 3-split som rullar utan vilodagar (kanske blir någon om jag ska iväg eller liknande, men jag viker inte från schemat frivilligt!).
Bröst/Triceps/Främre- samt mittdelts
Rygg/Biceps/Övre trapz/Bak-delts
Ben/Mage
Är inget vidare stark, utan har lyssnat lite på RobbanColeman och fjantar med TuT, men musklerna blåser upp och man ser stark ut iaf, så jag är nöjd!
Styrkestats:
Bänk: 87,5x2
Böj: 95x3 (kan nog dra 105 eller nåt om jag får några vilodagar osv)
Mark: 142,5 (väääldigt länge sen jag körde, då man inte tävlar i mark på F5 och jag kan inte köra tungt efter mina böjar)
Dips: 22 st djupa
Chins: 10-12 stycken, ska testa att maxa snart
177 lång, vikt pendlar mellan 72-76 (på kreatin).
Tillskott:
BCAA
EAA
Whey
Kreatin
Koffein (oj vad jag knarkar skiten)
Kör EAA om jag har fun light att smaksätta den med, och om jag kör på tom mage, annars är det whey som gäller.
Bilder kommer (oj vad det kommer bli många, har ett monsterego!).
Most-Muscular blev lite sne där, skyller på alkoholen!
Kommer att köra någon slags amatör-photoshoot med en polare som är fotointresserad om ca en månad, då ska jag vara riktigt deffad och carb-laddad!
Alltid roligt med mål med deffen
Lite mått är ju bra förresten! (ingen pump, flexad muskel, tjockaste stället):
54cm lår
38,5cm vad
30cm underarm
37,5cm överarm
101cm bröst (lats ute och luft i lungorna)
116cm axlar (luft i lungorna)
Andra träningspasset för dagen avklarat, springa 2-3km (ja fyfan vad jag suger på att springa), fick för mycket pump i ländryggen för att fortsätta så jag fick avbryta...
Jobba på din posing tills dess, lär dig göra en riktig back double biceps, och en riktig side chest. Då ska vi allt se hur grov du egentligen är.
Haha vill ju inte visa hur grov jag egentligen är, då kommer ju folk garva
Langa en fet fotostudio men sjukt optiljus, en asbra fotograf och ett helt lag photoshoppare så kanske jag kan se beff ut! Men fram tills dess så är det bara å KÖTTAAAAAAAAAAA
Kul att du har samma mål och ålder som mig! Jag har också tänkt bli världens bästa fitnessatlet
YES någon som är starkare än mig, med samma mål, nu kan jag inte slappa i en sekund förrens jag har kommit ikapp dig! Underbar motivation!
Vi får tävla om förstaplatsen, kan bara vara en som står som etta, och det är den som går in för det med hela sin kropp och själ, svårare än så är det inte, och tro FAN att det är du eller jag!