Visa ett inlägg
Gammal 2022-03-14, 13:32   #2197
Lennix
Greppmongo

Lennixs avatar

Reg.datum: Jan 2014
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Hahahahah!!!!!!1111

Har en kärring tvärsöver (andra lägenhetsbyggnaden) som sitter i fönstret konstant och glor. Hon hade älskat om jag börjat greppträna!

Blir dina händer slitna av greppträningen? Valkar klarar du dig från, för det inte är lättring på det mesta du utför?
Har du utvecklat några konstiga muskler på händerna eller underarmarna? Är väl Rikard J som har en jädra muskelknöl mellan tumme och pekfingret.
Haha älskar glo-tanter. Dom brukar alltid bli så generade när man ställer sig i kallingar och glo tillbaka.

Min hud i händerna är väldigt härdad så jag får inga problem alls om jag inte överdriver något. Sedan läker dom småskadorna jag får otroligt fort.

Nja dom flesta tycker mina tummar är enorma men det syns inte så tydligt på film/kort. Ser väldigt normalt ut. Det är roligare när folk kommer hem till mig och försöker lyfta saker som är helt omöjligt för dom men som jag klarar
Rikards tumme är goals! Underarmen har lite konstiga knölar och muskler på konstiga ställen men inget som sticker ut. Sen är jag ju tjock så dom syns inte heller

här 3 minuter gammal video helt utan pump på handen:

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat