Citat:
Ursprungligen postat av xan
Intressant slutledning. Jag skulle nog hellre knackat på och stört än att avfyra explosiv diarré i en plastpåse med eventuella hål hemma hos någon annan. Har du varit där sedan dess?
EDIT: Kan inte sluta skratta, tack för historian
|
Ja du alternativet hade varit att avfyra explosiv diarré på toa med ett ljudligt gasflöde i samma rum där nån står i en halvöppen kabin och duschar. I helvete heller tänkte jag. Jag har inte varit där sedan dess men det har funnits möjlighet att jag skulle ha blivit kontaktad i efterhand.
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette
Värt att påpeka för någon som inte har IBS: Man har ungefär fyra sekunder på sig att hitta toalett innan sprut-diarren kommer.
|
Tack för förståelsen! Ja, det kan börja göra fruktansvärt ont. Och den här gången hade jag varit nervös länge hemma hos personen och inte kunnat släppa ut lite gas i taget allt eftersom precis som jag brukar. Har man IBS fiser man så att säga minst varje timme.
Har själv skitit i skogen ett par gånger. Rätt besvärligt men har lärt mig att ha med toapapper vid såna tillfällen. Det positiva med att ha ett rörligt jobb som jag försöker skaffa mig är att man lätt kan glida omkring och släppa sig. Om ingen ser kan man dessutom lufta byxor och underbyxor när man fiser för att inte bygga upp en fuktighet i brallan.