Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-24, 00:25   #401
Lennix
Greppmongo

Lennixs avatar

Reg.datum: Jan 2014
Citat:
Ursprungligen postat av frys Visa inlägg
Hur går det överlag då?

Ju mer skit det känns desto bättre blir det när "fatiguen" får chansen att rinna av några veckor i toppningen. Tror när jag maxade 145-155 sist jag körde sheiko så hade jag säkert inte gjort mer än en 1a på 80% av det under det blocket. ganska häftigt hur kroppen kan svara på sån programmeing. Visar verkligen att det kanske är bättre att göra snygga reps o inte grinda än att försöka "persa" varje pass(typ jag hela tiden XD)
Jag hoppas att det är nedträning, bänken är tung varje pass men det spelar ingen roll om det är 100 eller 115, känns bara tungt. Böjen krånglar minst. Marklyftet började kännas tungt detta passet. Mycket tyngre än förra veckans pass som var likvärdigt.
När jag var borta 10 dagar och kom tillbaka så kändes 110x3x5 superlätt i bänk och mina singlar på 220 i mark var typ @5 Så min förhoppning är att nu när volymen går ner och det är dags för toppning så kommer det smälla till!

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat