Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-12, 13:49   #222
Lennix
Greppmongo

Lennixs avatar

Reg.datum: Jan 2014
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Inte än. Nu går folk in i journalen med förväntningarna att du är en nybörjare med lite extrakilon på kroppen. Sen ser de att du är i toppen av forumet vad gäller böjstyrka Kul surprise! Och rent tekniskt så är du ju fortfarande någon sorts nybörjare då du har tränat så pass kort tid, även om varken din styrka eller kunskapsnivå är nybörjarmässig.

Ge det ett år till
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Jag tog 230 eller 240 kg i smalmark första gången jag testade sumo. 190 kg ville inte röra sig från backen. Efter förhållandevis kort tid med sumo slog jag pb i mark. Så ha inte så stora förväntningar på det första sumo-passet. Det tar något pass innan det känns naturligt.
Du skriver alltid så snälla inlägg Jag hoppas folk blir lite överraskade! Det är helt sant, man brukar väl säga träning 3 år innan man lämnar nybörjarstadiet, blev lite inspirerar av ditt nya journalnamn! btw din signatur blev grym!

Nä förväntningarna på sumo är låga, jag har provat 1 gång innan och det har känts helmuppigt men skall ge det en chans!

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat