Citat:
Ursprungligen postat av frys
Finns ju lika många scheman som fiskar i havet(bara tacka o ta emot att du lyckas fixa 200+ i mark o böj av madcow), Det beror på ifall du vill gå mer för byggning, eller styrka eller kanske en blandning, 531 kanske vore roligt?(ifall du vet vad det är)
Du märker ju också själv ifall lyften känns konstigt eller ifall det gör ont medans/precis efteråt/eller dagen efter. Annars verkar man kunna komma undan med mycket. Jag lyfte i 5 år innan jag fick ont i nedre delen av ryggen och jag vet fortfarande inte vad som orsaka det men efter några naprapatbesök och 1 månad vila från mark så försvann det.
Kom på en ny teknik där jag kan ha lurarna längre fram på örat när det börjar göra ont medans jag vilar. Man får trixa lite, haha. Jag har även märkt att göra liggande tricepsextensioner inte går för då slår jag av hörlurarna(övningar där jag måste ha armar nära huvudet gillar inte lurarna XD)
|
Ja madcow har passat mig perfekt!
Ja det är svårt bara att veta vad som är problemont och vad som bara är stelhet och trötthet osv men jag tror det ger sig!
Jag har varit sugen på att köra lite mer hypertrofi inriktat men kan inte riktigt bestämma mig vad jag vill göra, vill iofs upp till 260 i Mark och 240 i böj... och det är ju en bit kvar.. men jag tror jag kan få lite goa gains nu med bredare fotställning i böjen, får stenhård träningsvärk nu både i quads, hams och gluteus så kännu som jag bygger bättre nu!