Citat:
Ursprungligen postat av Kabuto
Jag brukar ofta fantisera om hur jag gör illa mig. När jag går förbi en bil när det är halt brukar jag alltid börja visualisera hur jag halkar och slår huvudet i dragkroken t.ex.
Eller om jag håller i en kniv eller papper börjar jag tänka på äckliga sätt man kan skära sig på, typ mellan fingrarna, mungipa och att ramla med kniven och få den i kroppen.
Kan hända att jag tänker sånt om andra också.
|
Detta. Jag har tunna handleder, brukar p.g.a. det få bilder i huvudet av hur jag exempelvis vänder mig i sängen och knäcker handleden när den hamnar under kroppen. Kan även handla om att nacken knäcks, det här dyker nog upp i huvudet eftersom att jag sover på ett visst sätt där nacken inte är i någon toppenposition.
Det där med papper känner jag igen. Kan räcka med att jag tänker på papper så ryser man till när man får upp en bild av ett A4 som skär mellan fingrarna. Det är bland det vidrigaste jag vet, flashbacks från den tidiga skoltiden när sådant var relativt vanligt.
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Att jag vaknar upp en morgon 1978 eller däromkring i ming femåriga kropp, fast med min nuvarande hjärna och alla dess kunskaper och vetskap om vad som kommer att hända och hur jag med dessa förändrar verkligheten och gör mig själv till kejsare över hela världen.
|
Detta också. Dock inte att jag blir kejsare. Brukar fundera på VAD man skulle kunna showa off med under olika epoker. Säg att jag transformeras till medeltiden, vad exakt skulle jag kunna göra med de kunskaper som jag besitter idag? Brukar oftast komma fram till att jag nog inte skulle göra ett särskilt stort intryck
Annars har jag en mängd barnsliga fantasier som involverar sport. Kan ofta se mig lyfta marklyft för en VM-titel etc. Trots att jag numera bara spelar Korpen-fotboll, och aldrig var särskilt duktig på sporten, får jag fortfarande upp bilder i huvudet av att man spelar någon viktig match. Lyssnar jag på en riktigt bra låt brukar jag se framför mig att jag sjunger inför en stor publik. Dessa fantasier har jag dock svårt att se som särskilt konstiga.