Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-17, 15:41   #178
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Har inte så mycket längre, men hade rätt mycket skit för mig förr. När jag skulle sova fick inget ljus fick slinka in mellan gardinerna och kasta "solkatter" på väggarna t.ex. Så höll på och staplade en massa skit längs gardinerna varje kväll för att täcka upp alla springor.

Fick ibland för mig att jag var tvungen att göra vissa saker ett jämnt antal gånger. Röra vid en sak i kylen kanske t.ex. Rörde jag saken en gång var jag tvungen att göra det en gång till. Vissa sådana här saker lever kvar... när jag går hemifrån får jag ibland en stuck-up på att t.ex. skorna inte står prydligt vid skohyllan och måste vända i dörren, fullt påklädd, för att styra upp det. Rätt jobbigt.
Har liknande upplevelser av tvång. Inga solkatter, men vidröra saker ett visst antal gånger, räkna till ett visst nummer om jag börjat räkna, blinka x antal gånger, gå på rätt sida om lyktstolpar, med mycket mera. Småsaker som avlöst varandra skulle jag säga. Speciellt i perioder då jag varit väldigt upptagen i hjärnan och behövt prestera mentalt.

Numera har jag ingenting jag kommer på. Eller jo, jag snärtar ibland på displayen med pekfingret och måste få till en perfekt snärt för att få sluta. Ska försöka sluta med det. Tror displayen kan börja ta skada av det eftersom jag knäpper rätt hårt på den. I övrigt är jag väldigt bra på att direkt lägga ner tendenser till nya tvång eller tics.

Inför varje tungt set knäböj eller marklyft har jag dock en ritual där jag drar upp byxorna en bit så de sitter så tajt som möjligt.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat