Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-19, 11:40   #5677
baktung
cool bispes kung

baktungs avatar

Reg.datum: Apr 2016
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbey Visa inlägg
Ja det är hårda tider. Bättre att bara ligga på balans jämt, jag kom till den slutsatsen iallafall. Nu efter ett halvår på balans äter jag mer än jag gjorde på bulk förut, vet inte exakt varför men så är det. Balans på 4500-5000 kcal :P
Finns väl ingen annan förklaring än att du förbrukar mer nu?

Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Själv får jag lock i öronen skitlätt, galet irriterande. Sömnen brukar bli bättre första veckorna på underskott - men blir sedan gradvis sämre ju mer tiden går.
Att du får magproblem är kanske för du introducerar andra livsmedel, t.ex äter mer grönsaker> fiberintag? Yrsel av kaloriunderskott låter väldigt tråkigt, kanske beror på gigantiskt underskott aka krashdiet. :P
Lock får jag alltid när jag flyger. Aldrig annars. Det suger.

Har haft magproblem sen gymnasiet. Klart ångestrelaterat. IBS och mycket uppkördhet. Blir värre på underskott när kroppen stressas mer.

Någon krashdiet har jag inte kört. Men får lätt tillbaka yrselsymtom som jag hade när jag mådde som sämst. Kunde snurra rejält när jag reste mig ur sängen på morgnarna. Känner av det lite när jag kör bänkpress. Måste då lägga mig ner ganska sakta för att inte börja känna mig lite "light-headed".

Ja, sömnen försämras ju också på underskott. Kroppen får svårare att slappna av. Men jag brukar lösa det med en halv tablett lugnande ibland. Inte alltid men det kan behövas för att slippa ligga vaken till 06.

Senast redigerad av baktung den 2016-09-19 klockan 11:42.
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat