Citat:
Ursprungligen postat av Latissimus Dorsi
Lool nyår för typ 5 år sen så gick jag i nian och vägde max 50kg. Sänkte 3 baccardi breezers och en 1/3 flaska absolut. Satt i min polares badrum och spydde i timmar. Emellanåt gick jag tillbaka och lade mig men blev illamående igen och så fortsatte det om och om igen. Spydde nog ut en del av min själ den natten :-D
Grymt med gains vikt osv osv mot 70 and beyond osv osv
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking
Hahaha!! det är så kul när man tänker på det efteråt men fasen vad hemskt det var vid den stunden. Däckade på min kompis soffa (Var ensam kille i huset dessutom.. bland 4 tjejer med fobi för spya typ) Och jag bah låg där och spydde fast än jag inte hade något att spy   Så fortsatte det till typ klockan 15, sen kunde jag äta lite igen. Farsan kom och hämtade mig hos min kompis (pinsamt) och tjejerna fick ta hand om ... Skiten..  Som tur var hade jag en hink i alla fall :h-bang:
Yoghurt är kungligt vid dessa tillfällen. Naturell jävla yoghurt. Fan vad bra det är.
Har i alla fall fått mer kontroll över alkoholen efter den kvällen. Tur att man lär sig fort.
|
Det värsta är när man blir så jävla bakis så man fortsätter kräkas fast man inte har något att spy upp i systemet, man är tom..

När jag fyllde 18 bast drack jag 14 bira (själv), sänkte några polares slattar och drog i mig 2st fyror jäger. Sen blev det lite svart. Jag var bakfull i 2½ dag. LOL.
Nyårsafton 2013->2014 var jag på hemmafest nånstans i tjottaheiti hos någon jag aldrig träffat förut. Vi var fyra grabbar som kom dit tack vare att vi kände en tjej som kände någon - ja, ni fattar. En tjej började blanda drinkar men det var typ 95% alkohol och 5% annat. Tre såna, plus biran man sänkt till middagen, på tåget påväg dit osv... ja, det slutade med att jag spydde ner hela jävla huset. Kul.
ONT: Roligt att se att du växlar upp träningen

Ser bättre och bättre ut!