Tjenare Kolo. Läst många journaler men aldrig sett någon som är i min ålder (16 år) som skriver flitigt. Vilket kan göra det väldigt intressant att läsa min journal, hoppas jag i alla fall.
Jag ska försöka göra en liten presentation om mig själv. Jag är 16 år, kommer från Skåne och bor i en liten ort som heter Skurup. Tränar på Hälsopunkten, Skurup. Pluggar första året i Malmö på NTI gymnasiet och går IT program som är inriktat på el / energi.
Jag började träna för precis två år sen och är inne på mitt första seriösa år. När man började träna så gjorde man väl det gamla vanliga, man gick till maskiner gjorde kanske ett set och 10 reps, gick vidare och trodde att man va kungen.
Jag kan väl säga att det har förändrats en hel del.
De som är intresserade av mina stats just nu så väger jag 127,3 kg (morgonvikt) och är 194 cm lång. Något jag har märkt är att folk är intresserade av vad ens armar mätar etc. Så de som undrar så går mina ben på 82 cm, 52 vader, 50 armar & magen alldeles för mycket
Jag knäböjer 180x2 med hjälp, 200x1 i mark och 145x1 i bänk.
Ska försöka skriva så flitigt som möjligt om mina pass och hoppas folk är intresserad av en yngre som satsar på träningen och verkligen vill komma någon vart i träningslivet. Dagens pass 25/10-2014 kommer stå nedanför så inlägget slipper bli så långt.