Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-02, 13:56   #39640
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Aha!

För egen del brukade jag förut alltid känna mig lite "billig" efteråt när jag hade haft sex med någon som jag inte kände. Men det försvann efter de första 20 tjejerna eller så, nu känner jag aldrig så längre.
Bra! Tycker det är förlegat m skam o skuldbegrepp när det gäller sex o relationer.

Har haft ett ons (när jag var 23, ett tag sedan lol) galet bra var det också! Något år senare addade jag honom på Facebook, riktigt skön snubbe.

Men i övrigt - före o efter - har det alltid, alltid känts "eh, sex..vi? Jag känner inte dig". Dvs kan vara kåt, attraherad men att ha sex känns helt ologiskt när man vet väldigt lite om personen. Så bestämde mig tidigt för att inte göra något som inte känns bra.

De gånger jag haft sex lite för tidigt har jag alltid önskat att vi hade väntat, så numer gör jag det. Blir lite snopen/tom/otillfredställd känsla, man ser någon djupt i ögonen men vet inte vem man ser - känns lite avtändande. Förstår att det kan vara svårt att förstå, men är trygg i att agera så numer iaf.

Lellan är inte uppkopplad