Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-01, 20:48   #39607
Lellan
Ge mig en igloo

Lellans avatar

Reg.datum: Aug 2002
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Jag förstår dina liknelser. Det jag säger är att skillnaden är mer än att bara att det är bättre att ligga med någon man känner mer. Du kan ligga med honom nu och när du känner honom mer. Något gör att det inte funkar.
(tydligen är jag envis..)

Han är för blankt blad fortfarande? Det har jag ju sagt. Han kan vara full av skit, eller en piniata med godis - det vet jag inte än. Och jag vill inte "onanera" med en påse skit - men gärna förlusta mig med gotter. Innan så är det bara en anonym behållare. Jag vill inte ha onanerat med en skitpåse, det skulle inte kännas kul att göra det ens med en tom behållare, föredrar att avvakta jag har en god aning om att det innehåller smask o en pirrig härlighetskänsla av förväntan innfinner sig.. inte bara "oh, den där grejen verkar smask!"

Sex är ju dessutom inte bara vad som faktiskt sker, som kan observeras utifrån, utan i högsta grad en känslo/doft/beröring/syn/hörselupplevelse. Behöver jag verkligen förklara det?

Jag fattar faktiskt inte vad du inte fattar, och börjar tröttna på att försöka göra det.

Senast redigerad av Lellan den 2014-01-01 klockan 20:50.
Lellan är inte uppkopplad