Visa ett inlägg
Gammal 2013-04-26, 21:28   #6
jinx88
Registered User

jinx88s avatar

Reg.datum: Apr 2013
Citat:
Ursprungligen postat av RykteT Visa inlägg
Galet djup du är kvinna!
Känner igen 95% av det du skriver. Enda skillnaden är nog att jag tog ett steg längre (har i och för sig bara läst dina 3 senaste blogginlägg) in i mörkret och hade ingen utväg utom tunneln utan slut.
Du skriver att du har folk i din närhet som betyder massvis för dig och jag säger bara: "Håll hårt i dem och släpp dem inte för allt i världen!". Det var det jag gjorde, isolerade mig själv, och det slutade i en sjukhussäng med slangar in i kroppen för att hålla mig vid liv. Kanske var det tur att jag hamnade där för att förstå att jag var tvungen att förändra mig för att ha en chans. Oj, vad mörkt det blev nu men jag menar bara att det är viktigt att hålla fast i guldkornen som förgyller din vardag!
Tack
Jag är glad att du ändå hittade ut, ibland måste man dessvärre ned på botten för att inse hur dåligt det verkligen är och jag är otroligt glad att du lyckades förändra saker och ting.

Ja, jag har otrolig tur som har personer i mitt liv och hittills har jag inte stött bort dem. Men mina problem har gått i vågor, har haft stunder som varit otroligt mörka, så jag ljugit, varit bitching och stött ifrån allt och alla. Men just nu, peppar peppar så har jag folk som jag håller fast i vid glatta livet. Tack för att du ens orkade läsa!

- Jinx